نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت در بحث برجام در چارچوب های تعیین شده حرکت کرد و به تذکرات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به دقت توجه داشته است و امید است تا در آینده شاهد نتایج این مذاکرات باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله محمدعلی خزائیلی روز شنبه گفت: دولت یازدهم در همه مراحل تصمیم گیری به ویژه در بحث برجام از محضر مقام معظم رهبری مشورت بسیاری گرفت و طی یک تعامل سازنده موفق به کسب دستاوردهای خوب و موثری شد.
وی ادامه داد: دولت در بحث برجام در چارچوب های تعیین شده حرکت کرد و به تذکرات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به دقت توجه داشته است و امید است تا در آینده شاهد نتایج این مذاکرات باشیم.
به گزارش ایرنا، آیت الله خزائیلی، پرداختن به اقتصاد مقاومتی را اولویت دولت در دو سال آینده دانست و گفت: دولت باید در بهبود وضعیت معیشتی مردم و تحقق مطالبات و خواسته های آنها تلاش بیشتری به کار گیرد.
این نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عملکرد دوره چهارم این مجلس، تصریح کرد: مجلس چهارم خبرگان به وظایف قانونی خود به خوبی عمل کرد و در این رابطه عملکرد مطلوبی داشته است.
آیت الله خزائیلی با بیان اینکه غیرعلنی برگزار شدن نشست های مجلس خبرگان با هدف مصالح نظام و کشور است، گفت: بسیاری از جلسات و مذاکرات مجلس خبرگان محرمانه و دارای حسایت بالایی است و از این رو برای حفظ اسرار کشور ضروری است تا این نشست ها به شکل غیرعلنی برگزار شود.
وی با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: انتخاب رهبر در صورتی که کشور از نعمت رهبری محروم شود و نظارت بر استمرار صفات رهبر از مهمترین این مجلس به شمار می رود.
چهارمحال و بختیاری دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری 146 نامزد ثبت کرده بودند که از این تعداد تاکنون 67 نامزد در گردونه رقابت حاضر هستند و برای کسب چهار کرسی نمایندگی مجلس تلاش می کنند.
همچنین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از 16 داوطلب ثبت نامی سه داوطلب در عرصه رقابت حضور دارند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

202/201

کد خبر: 601722

وب گردی

وب گردی