زن‌ جیب‌بر با تیزهوشی دختر مسافردستگیر شد

 تیزهوشی یک دختر کافی بود تا راز زن جیب‌بری که در حال سرقت از کیف مادر این دختر بود فاش شود.روز 22 بهمن سال جاری یک زن جیب‌بر در اتوبوس بی‌آر‌تی آزادی به خاوران دستگیر شد و مأموران کلانتری 115 رازی خود را به ایستگاه هلال‌احمر واقع در نبش خیابان قدمی رساندند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایران یک مادر و دختر پریشان با دیدن مأموران گفتند که زن جوانی اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و پول داخل کیف آنها کرده و هنگام جیب‌بری آنها متوجه شده و با کمک دیگر مسافران این زن تبهکار را بازداشت کردند.

زن جیب‌بر خیلی زود با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران ابتدا به تحقیق از مادر و دختر مسافر پرداختند.زن جوان به کارآگاهان گفت: با دخترم داخل اتوبوس ایستاده بودم که ناگهان دخترم متوجه شد که زنی دستش را داخل کیف من کرده است بلافاصله من را خبر کرد. این زن بلافاصله در ایستگاه هلال‌احمر از اتوبوس بیرون پرید و قصد داشت تا با سوار شدن به یک خودرو فرار کند که با هیاهوی ما از سوی دیگر مسافران و رهگذران دستگیر شد.

تیم پلیسی پس از بررسی‌های اطلاعاتی زینب 32 ساله را شناسایی کرد و تحقیقات نشان داد این جیب‌بر از سال 80 تاکنون بارها به خاطر جیب‌بری دستگیر و روانه زندان شده است.زینب چاره‌ای جز اعتراف نداشت.

خونسردانه به جیب‌بری‌های مشابه در 6 ماه گذشته از زنان مسافر در خط بی‌آر‌تی مسیر آزادی به خاوران اعتراف کرد و گفت:‌ هر روز از کرج به میدان آزادی می‌‌آمدم. در طول روز در نقش مسافر در اتوبوس‌های خط خاوران-آزادی تردد می‌کردم و پس از چندین جیب‌بری باز به کرج می‌رفتم.بنابر این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به گستردگی جرایم مشابه زن جیب‌بر خواست تا عکس وی چاپ شود تا کسانی که هدف سرقت او قرار گرفته‌اند به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

105105

کد خبر: 601726

وب گردی

وب گردی