درخشش دانشجویان مرکز بتن دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات ملی دانشجویی موسسه بتن آمریکا (ACI)

تیم های مرکز تحقیقات صنعت ساختمان و بتن دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در هجدهمین دوره مسابقات ملی دانشجویی موسسه بتن آمریکا (ACI) شاخه ایران موفق به کسب دو مقام اول و یک مقام سوم شدند.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات ملی دانشجویی موسسه بتن آمریکا (ACI) شاخه ایران هر سال در گرایش­های مختلفی شامل سازه محافظ تخم مرغ (EPD)، توپ بولینگ، نمونه مکعبی، بتن متخلخل، هنر بتنی، طراحی و ساخت سازه پل کاغذی (PB) بر اساس استانداردهای موسسه بتن آمریکا برگزار می­شود که امسال رشته کارایی ملات نیز به گرایش های مسابقه اضافه شده بود.

در هجدهمین دوره این مسابقات که توسط موسسه بتن آمریکا در مجتمع پتروشیمی تهران برگزار شد، سه تیم دانشجویی مرکز تحقیقات صنعت ساختمان و بتن دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سه گرایش توپ بولینگ، کارایی ملات و هنر بتنی حضور داشتند که در گرایش توپ بولینگ و کارایی ملات قاطعانه و با اختلاف زیاد نسبت به رقبا مقام اول و در گرایش هنر بتنی مقام سوم را کسب کردند.

اشکان جعفری نور، محمد مردانی، محسن غیاثیان، وجیه الله معصومی ورکی و مصطفی اسفندیاری اعضای تیم توپ بولینگ را در این مسابقات تشکیل می دادند که دکتر پوریا حاجی کریمی و مهندس سجاد یاسری به عنوان استاد راهنما و سرپرست این تیم را همراهی می کردند.

همچنین آرمان حاتمی شیرکوه، پدرام محمد قاسمی، سینا خوانساری و محمد مهدی حاجی باباپور اعضای تیم کارایی ملات بودند که دکتر مهدی مهدیخانی و مهندس مهران عظیمی نژاد به ترتیب به عنوان استاد راهنما و سرپرست در این تیم حضور داشتند.

تیم هنر بتنی نیز با علی کریم دوست رودپشتی، فرشاد مفتاحی و خانم ها دیبا احدزاده قناد و فاطمه صابری و مهندس محمود نقی زاده به عنوان استاد راهنما و مهندس امیر یاوری به عنوان سرپرست در این مسابقات شرکت کرده بود.

20101

کد خبر: 601733

وب گردی

وب گردی