دادستان تهران: با تبلیغات توام با توهین و افترا برخورد می‌کنیم

دادستان تهران با بیان این که رسانه‌های جمعی و به‌ویژه نامزدهای انتخابات خواست تبلیغات خود را با توهین و اتهام‌زنی به سایر افراد و مسئولان کشور همراه نکنند گفت: با هرگونه توهین و افترا برخورد میکنیم.

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران گفت: با تبلیغات توأم با توهین به مسئولان نظام برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در جلسه شورای معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت: «هرچند نمایندگان مجلس حق اظهارنظر در امور کشور را دارند،‌ اما این امر نباید با اتهام‌زنی همراه باشد.»

وی از کاندیداهای انتخابات خواست امر تبلیغات را از اتهام‌زنی تفکیک کنند.

دولت آبادی همچنین آرامش و تأمین امنیت در کشور را مهم‌ترین رکن انتخابات خواند.

جعفری دولت آبادی در ادامه گفت توهین و افترا به مسئولان کشور، موجب مخدوش شدن فضای انتخابات و کاهش شور انتخاباتی می‌شود.

وی با بیان اینکه،‌ رسانه‌های جمعی و به‌ویژه نامزدهای انتخابات خواست تبلیغات خود را با توهین و اتهام‌زنی به سایر افراد و مسئولان کشور همراه نکنند گفت: با هرگونه توهین و افترا برخورد میکنیم.

دادستان تهران از کاندیداهای انتخابات، مدیران مسئول مطبوعات و سایت‌های خبری خواست در ایام تبلیغات انتخاباتی در چهارچوب قانون تبلیغ کنند.

دولت آبادی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت مردم، انتخاباتی باشکوه برگزار شود و نتیجه آن رقابت سالم توأم با وحدت باشد.

وی همچنین سرپرستان نواحی عمومی دادسرای تهران را ملزم به حضور تمام‌وقت در نواحی تحت تصدی خود در روز انتخابات کرد.

دولت آبادی در ادامه از تشکیل دو پرونده انتخاباتی در دادستانی تهران خبر داد و گفت: « دادستانی تهران به پرونده‌های متشکله در این خصوص رسیدگی خواهد کرد.»

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

داوطلبان قطعی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن ماه تبلیغات خود را آغاز کرده اند که این تبلیغات تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

202/201

کد خبر: 601864

وب گردی

وب گردی