امکان ثبت‌نام مجدد کنکور از 17 اسفند

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت‌نام مجدد یا ویرایش اطلاعات داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون سراسری سال 95 از 17 تا 20 اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا ، حسین توکلی گفت: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون سراسری سال 95 که برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام کرده‌اند از دوشنبه 17 اسفندماه لغایت پنجشنبه 20 اسفندماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

او گفت : کلیه داوطلبان ثبت‌نام کننده ضرورت دارد در این مهلت تعیین شده پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره سازمان سنجش نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نموده و در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون سراسری سال 95 خبر داد و گفت: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر در آزمون مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که از روز دوشنبه 17 اسفندماه لغایت پنجشنبه 20 اسفندماه این دسته از داوطلبان نیز بتوانند با مراجعه به سایت سازما سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن با تکمیل تقاضانامه اینترنتی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

توکلی ادامه داد: اطلاعیه سازمان سنجش در این خصوص از عصر امروز شنبه اول اسفندماه روی سایت قرار می‌گیرد و مطالعه دقیق آن به کلیه داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود.

20103

کد خبر: 601879

وب گردی

وب گردی