آغاز ثبت نام ناشران در نمایشگاه کتاب تهران از امروز

مدیر کمیته ناشران داخلی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام ناشران برای حضور نمایشگاه خبر داد و گفت: این دوره از نمایشگاه در قالب واگذاری بخش قابل توجهی از امور اجرایی به تشکل های حوزه نشر از سوی معاونت امور فرهنگی برگزار می شود و ناشران می توانند از امروز (یکشنبه 2 اسفند) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا توکل صدیقی مدیر کمیته ناشران داخلی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره زمان ثبت‌نام ناشران در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: مرحله مقدماتی ثبت نام از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲ اسفند ماه آغاز خواهد شد و تا ۸ اسفند ماه ادامه خواهد داشت. در این مرحله ناشران با ثبت درخواست خود برای اختصاص غرفه و یا اعطای نمایندگی به ناشر دیگر به عنوان متقاضی غرفه شناخته می‌شوند و به صورت موقت از آن‌ها ثبت‌نام به عمل می‌آید.

وی افزود: ثبت نام موقت به معنای استحقاق متقاضی برای دریافت غرفه نیست بلکه پس از بررسی درخواست متقاضیان و داشتن شرایط اختصاص غرفه از طریق پیامک و یا پست الکتروینیکی پذیرش ناشران به اطلاع آن‌ها خواهد رسید. همچنین با اعلام متراژ غرفه وپرداخت صورتحساب از طریق درگاه بانک ثبت نام ناشران قطعی خواهد شد.

توکل صدیقی درباره نحوه ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب عنوان کرد: ناشران می‌توانند با توجه به زمینه فعالیت‌ خود به یکی از وبسایت‌های اعلام شده مراجعه کنند. برای این منظور ناشران کودک و نوجوان می‌توانند به آدرس http://www.cacbp.ir ، ناشران دانشگاهی به آدرس http://www.nbup.ir ، ناشران آموزشی به آدرس http://www.afnam.ir و ناشران عمومی به آدرس http://www.ipcu.ir جهت ثبت نام مراجعه کنند.

ثبت ناشران بخش بین الملل نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

505502

کد خبر: 601982

وب گردی

وب گردی