انتقاد تند بازیگر فرانسوی از جرج کلونی و دی کاپریو

ژرار دوپاردیو بازیگر مشهور فرانسوی جرج کلونی و لئوناردو دی‌کاپریو دو هالیوودی مشهور را هدف آماج خود قرار داد و از آنها انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، دوپاردیو که شب جمعه در نشستی خبری در جشنواره فیلم برلین شرکت کرده بود با هدف قرار دادن هالیوود، کلونی و دی‌کاپریو را به باد انتقاد گرفت و هالیوود را یک حباب خواند.

دوپاردیو گفت: وقتی به اسکار فکر می‌کنم، مثلا به «بازگشته» باید به آنها بگویم همه اینها لجن معطر است.

این بازیگر سینمای فرانسه افزود: این یک سینمایی است که به طور افسانه‌ای غرق در تجمل است ولی من چیزهایی را دوست دارم که راحت نباشند، حتی اگر قرار باشد همه‌اش فریاد بکشم. من در همه مراحل یک فیلم فریاد می‌کشم. من کارم را با «نه» گفتن شروع کردم. «ناین» (نه به زبان آلمانی) و بعد به آن عمل کردم. این زندگی است.

دوپاردیو ۶۷ ساله تلنگری هم به کلونی زد و با اشاره به دیدار او با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برای گفتگو پیرامون مساله مهاجران گفت: جرج کلونی می‌رود تا مادام مرکل را ببیند. فکر نمی‌کنم کار خوبی باشد. امروز، ما می‌خواهیم بازیگر باشیم، سیاستمدار باشیم و بوم شناس هم باشیم.

دوپاردیو که با جنجال و مسایل مناقشه‌آمیز بیگانه نیست، حتی در اعتراض به سیاست مالی کشور خود فرانسه را ترک کرد و ملیت روسی گرفت. وی که برای معرفی فیلم جدیدش «عشق مقدس» در برلین حضور داشت بر این امر تصریح کرد و گفت تحسین زیادی برای ولادیمیر پوتین قایل است و برای کارهایی که او برای مردم روسیه انجام می‌دهد.

شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین امروز یکشنبه آخرین روز خود را پشت سر می‌گذارد. ​

505502

کد خبر: 602017

وب گردی

وب گردی