واحد اسلامشهر نایب قهرمان مسابقات کشوری سازه های ماکارونی موسسه علمی تخصصی SBC شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر عنوان نایب قهرمانی سومین دوره مسابقات ملی دانش آموزی و دانشجویی سازه های ماکارونی موسسه علمی تخصصی SBC را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سومین دوره مسابقات ملی دانش آموزی و دانشجویی سازه های ماکارونی روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و30 بهمن ماه 1394 با شرکت تیم های دانشگاه ها، مدارس و موسسات آموزشی سراسر کشور توسط موسسه علمی تخصصی SBC در برج میلاد برگزار شد.

تیم سازه های ماکارونی واحد اسلامشهر در این دوره از مسابقات که با رقابت 670 نفر از دانشجویان و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در قالب 108 تیم از دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی، پیام نور و علمی کاربردی، و مدارس کشور با 143 سازه ماکارونی در سه گرایش سنگین، راندمان، هدفمند در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد، حضور یافته و توانست با برتری بر دیگر حریفان در گرایش راندمانی، مقام نائب قهرمانی این بخش را به نام خود ثبت کرده و بر سکوی دوم سومین دوره مسابقات ملی دانش آموزی و دانشجویی سازه های ماکارونی موسسه علمی تخصصی SBC تکیه زند.

در گرایش راندمانی تیم پارسه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا با راندمان 937 موفق به کسب رتبه اول؛ و تیم کینو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با راندمان 923 مقام دوم این دوره از رقابت های ملی را به نام خود ثبت کردند، تیم غیاث الدین جمشید کاشانی از دانشگاه قزوین نیز با راندمان 756 پس از تیم واحد اسلامشهر بر سکوی سوم ایستاد.

ایمان رستم نژاد، محسن عیوضی، وحید رضا شاهینی، الناز حضرتی، سمیرا شاهسوند و زهرا افشار به راهنمایی دکتر احسان حقیقت خرازی اعضای تیم سازه های ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را در این دوره از مسابقات تشکیل دادند.

با کسب این رتبه جدید، شمار عناوین کسب شده توسط تیم سازه های ماکارونی واحد اسلامشهر به 6 رتبه ملی در طی یکسال گذشته رسید.

20101

کد خبر: 602164

وب گردی

وب گردی