نهم اسفندماه مرحله نهایی لیگ زیر گروه والیبال آغاز می شود

مرحله نهایی لیگ زیر گروه مردان ایران از یکشنبه نهم اسفندماه با حضور هشت تیم آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زیر گروه مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست هفته گذشته به پایان رسید و در مجموع دور رفت و برگشت هشت تیم به مرحله نهایی صعود کردند.
در دور مقدماتی این رقابت ها 21 تیم در چهار گروه با هم رقابت کردند که در پایان تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی صعود کردند که اسامی آنان به قرار زیر است:

گروه اول: شهید طالعی بابلسر و نکاء مازندران
گروه دوم: سیاوش سام فردیس و سپهر الکتریک قزوین
گروه سوم: مناطق نفت خیز جنوب و شهرداری کرمانشاه
گروه چهارم: صدر یزد و شهرداری مهاباد

مرحله نهایی این رقابت ها از روز یکشنبه نهم اسفندماه به میزبانی هیأت والیبال استان قزوین آغاز می شود و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.
ورود تیم ها عصر روز شنبه هشتم اسفندماه است و هر تیم می تواند از 14 بازیکنان شامل 12 بازیکن بزرگسال، یک بازیکن امید و یک بازیکن جوان استفاده کند که باید دو بازیکن حتما لیبرو باشد.
ورودیه این مسابقه 50 میلیون ریال است و چنانچه تیم ها به استفاده از امکانات میزبان نداشته باشند، هزینه ثبت نام 12 میلیون و 500 هزار ریال خواهد بود.
مرحله نهایی لیگ زیر گروه در دو گروه چهار تیمی آغاز می شود که به مدت سه روز دیدارهای مقدماتی پیگیری می شود، سپس مرحله پلی آف، نیمه نهایی و نهایی نیز در سه روز بعد از مسابقات انجام می شود.

گروه بندی مرحله نهایی لیگ زیر گروه مردان به قرار زیر است:

گروه E: شهید طالعی بابلسر، سپهر الکتریک قزوین، مناطق نفت خیز جنوب و شهرداری مهاباد
گروه F: نکاء مازندران، سیاوش سام فردیس، شهرداری کرمانشاه و صدر یزد

604/602

کد خبر: 602196

وب گردی

وب گردی