کارگاه عصاره و اسانس‌گیری ازگیاهان داروئی در واحدگرگان

کارگاه آموزشی عصاره‌گیری و اسانس‌گیری از گیاهان داروئی ویژه استادان، کارشناسان و مدیران آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با حضو دکتر کامکار جایمند در گرگان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، با حضور دکتر کامکار جایمند عضو هیات علمی موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و جمعی از کارشناسان، استادان و مدیران آزمایشگاه‌های واحد ها و مراکز دانشگاه آزاداسلامی از سراسر کشور کارگاه آموزشی عصاره‌گیری و اسانس‌گیری از گیاهان داروئی در سالن اندیشه و آزمایشگاه مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این کارگاه مازیار احمدی گلسفیدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، ضمن تشکر از مسؤولین ساها در سازمان مرکزی به جهت حمایت از برگزاری چنین کارگاه‌هایی گفت: برای اولین بار است که دانشگاه آزاد اسلامی با بهره‌گیری از توانمندی واحد‌های دانشگاهی موفق به برگزاری کارگاه‌های عملیاتی به منظور ارتقاء توانمندی کارشناسان و استادان گردیده است و امیدواریم در بستر فراهم شده، دانشگاه هرچه سریعتر به اهداف بلند مدت آن در ارایه خدمات مطلوب به جامعه و مراکز علمی و تخصصی کشور برسد.

دکتر گلسفیدی فعالیت‌های ساها را در استان گلستان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: چاپ و نشر کتابچه خدمات آزمایشگاهی استان و آموزش کارشناسان و استادان به همراه به روز رسانی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها زمینه فعالیت برای کسب درآمدهای غیر شهریه ای را در این استان فراهم کرده است.

کارگاه دو روزه عصاره‌‌گیری و اسانس‌گیری از گیاهان داروئی در دو نوبت صبح و عصر با حضور بیش از 60 نفر از علاقمندان از سراسر کشور در دو بخش تئوری و عملی به همت حوزه پژوهش و فناوری واحد گرگان برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این کارگاه، شرکت کنندگان از پارک جنگلی النگدره گرگان و روستای تاریخی توریستی زیارت بازدید کردند.

201101

کد خبر: 602343

وب گردی

وب گردی