نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی اکبر رادی فردا آغاز می شود

نخستین دوره ی جشنواره ی نمایش نامه خوانی آثار استاد اکبر رادی توسط موسسه ی بنیاد اکبر رادی، با حمایت موسسه ی مکتب تهران  و با نمایش نامه خوانی « شب روی سنگ  فرش خیس» از 4 اسفند ماه 94 آغاز به کار می کند.

به گزارش ایسکانیوز، نخستین جلسه ی این جشنواره با اجرای نمایش نامه خوانی شب روی سنگفرش خیس به کارگردانی محمد پرتو افکن ساعت 17 روز سه شنبه چهارم اسفند ماه 94 در سالن تئاتر موسسه ی مکتب تهران برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، پروین بحری، عزیز زنگنه، غزل کمانی، پری اسکندری، سپیده اسکندری، محمد پرتو افکن، نریمان باغبانی و فواد عباسی نقش خوانی می کنند و انتخاب موسیقی آن را یونس اسفندیار و اجرای موسیقی این اثر را مرتضی ملک پور بر عهده دارند. هم چنین امیر زنگنه طراح پوستر و بروشور و شکوفه جهان بخشی عکاس و فیلمبردار آن هستند و دنیا براجعی اجرای نور آن را انجام می دهد.
این گزارش در ادامه می افزاید: پس از اجرای نمایش نامه خوانی این اثر نیز جلسه ی گفت وگو درباره ی نمایش نامه ی شب روی سنگفرش خیس با حضور میلاد اکبرنژاد و علی جعفری به مدت 45 دقیقه برگزار می شود.
علاقه مندان برای دیدن این نمایش نامه خوانی می توانند نیم ساعت قبل از اجرا با تهیه و خرید بلیت از گیشه ی مکتب تهران، در تاریخ یاد شده به نشانی این موسسه واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، کوچه ی کیوان، شماره ی 8 مراجعه کنند.
لازم به توضیح است که جلسات نمایش نامه خوانی این جشنواره سه شنبه های هر هفته ساعت ساعت 17 در موسسه ی مکتب تهران برگزار می شود و پس از اجرا نیز با حضور یک نمایش نامه نویس و یک منتقد جلسه ی گفت وگو در باره ی نمایش نامه به مدت 45 دقیقه برپا می شود.
10503

کد خبر: 602359

وب گردی

وب گردی