طارمی تنبیه شد/سکوت هواداران در درفشی‌فر

مربی تیم فوتبال پرسپولیس که با شروع تمرینات این تیم غایب بود امروز در محل تمرین این تیم حاضر شد.

به گزارش ایسکانیوز،تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی با تأخیر آغاز شد که قرار بود سرخ‌پوشان از ساعت 16 تمرینات خود را آغاز کند اما پس از صحبت‌های برانکو با بازیکنان و ساعت 16:15 دقیقه تمرین پرفشار سرخ‌پوشان برگزار شد.

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا زیر نظر مارکو مربی بدنساز بدن‌های خود را گرم کردند.

* حدود 40 هوادار امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر بودند.

* کریم باقری مربی تیم پرسپولیس که در تمرینات دیروز و امروز صبح غایب بود، امروز در درفشی‌فر حاضر شد.

* محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس امروز زمانی به درفشی‌فر آمد که تمرین آغاز شده بود.

* رضا چلنگر مترجم سابق برانکو امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافت.

* تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بیشتر به کارهای بدنسازی و استقامتی اختصاص داشت. بازیکنان پرسپولیس ابتدا به دو گروه تقسیم شده و در جهت مخالف یکدیگر مشغول دویدن شدند. در ادامه بازیکنان پرسپولیس به عبور از موانع و تمرینات استقامتی پرداختند. پس از این بخش بازیکنان به نرم‌دوی با توپ مشغول شدند و در نهایت باید روی دروازه سانتر می‌کردند.

* در بخشی از تمرین مهدی طارمی آنچه برانکو خواسته بود را انجام نداد و توپ را به بیرون زد که در این هنگام برانکو سوت زد و به طارمی گفت برای تنبیه شنا برود و مهاجم پرسپولیس هم این کار را انجام داد.

* تعدادی از بازیکنان پرسپولیس دقایقی به پنالتی زدن مشغول شدند که در این بخش سوشا مکانی و رامین رضائیان پنالتی‌های بهتری زدند.

* در انتهای تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس به دو گروه تقسیم شده و به بازی فوتبال در دو سوم زمین پرداختند.

*در اواخر تمرین امروز بابک حاتمی با عالیشاه برخورد کرده و دچار مصدومیت شد که پزشکان به سرعت خود را به وی رسانده و مشغول مداوای وی شدند. البته به نظر نمی‌رسد مصدومیت حاتمی جدی باشد.

602/603

کد خبر: 602673

وب گردی

وب گردی