دعوت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاهیان برای شرکت در انتخابات 7 اسفند

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، از جامعه دانشگاهیان خواست در انتخابات هفتم اسفند سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، شرکت فعالانه داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، در متن این پیام آمده است:

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه دانشگاهی کشور

برای مشارکت در انتخابات هفتم اسفندماه سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی

هفتم اسفند، میعادگاه دیگری است که مردم ایران با حضور گسترده در پای صندوق­های رأی دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، نقش موثر خود در بسط مردم‌سالاری دینی را در کشورمان به منصه ظهور می­‌رسانند.

در شرایطی که دولت تدبیر و امید با اتکا به خواست مردم و با حمایت­‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، توانسته است سد تحریم­‌ها را در مقابل دشمنان خارجی شکسته و موجی از امید در دل ایرانیان بیافریند، همگان اتفاق نظر دارند که اختلاف میان نمایندگان و دولت می‌­تواند به تشدید اختلاف میان مردم و گسترش یأس و ناامیدی جوانان منجر شود. خوشبختانه در هر دو طیف عمده سیاسی کشور، افراد فرهیخته، دلسوز، مجرب، روشن­‌بین و آینده­‌نگر وجود دارند که انتخاب ایشان می­‌تواند شاکله یک مجلس قوی و همراه و همگام با دولت را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و به طور خاص رشد 8درصدی اقتصاد ملی فراهم سازد و انشاءالله این مهم با حضور گسترده مردم در پای صندوق­‌های رأی و انتخاب نامزدهای اصلح، در هفتم اسفند جاری رقم خواهد خورد.

بی­‌شک عدم مشارکت در انتخابات پیش رو، فرصت دادن به افرادی است که جایگزین نمایندگان دلسوز خواهند شد و این رویکرد منفی یعنی 4 سال آینده به جای توسعه کشور و کاهش فاصله‌­ها و جبران عقب‌ماندگی‌­ها، به موضوعات فرعی و حاشیه­‌ای پرداخته شود و کشور محل منازعاتی گردد که در افق توسعه­‌ای و برنامه چشم­‌انداز جایی ندارد.

به عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی ایران، اطمینان خاطر دارم که اساتید محترم و دانشجویان عزیز و کارکنان گرامی همه دانشگاه­ها و سایر اقشار ملت عزیز و هوشمند ایران، شرکت فعالانه­ ای در این روز تاریخی و انتخابات سرنوشت­‌ساز خواهند داشت و به نمایندگانی رأی خواهند داد که رویکرد اصلی آنها توسعه و آبادانی ایران اسلامی باشد. نمایندگانی که سابقه دشمن‌ستیزی، فسادستیزی، پاکدستی و پاکدامنی داشته و اعتلای کشور برای آنان بر مصالح حزبی و گروهی و شخصی ترجیح داشته باشد.

حمید میرزاده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

20101

کد خبر: 602701

وب گردی

وب گردی