سیاوش امامی: از شما انتظار صدای به روزتری داشتم

رونمایی از آلبوم «آخرین لحظه ها» به همراه جلسه نقد و بررسی آن روز گذشته، چهارم اسفند، در سالن سرنا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، مراسم رونمایی از اولین آلبوم علی زحمت کش با نام «آخرین لحظه ها»، در سالن سرنا برگزار شد، این گروه کار خود را در سبک راک دنبال می کند.
این برنامه در ساعت 17:30 با حضور آرین برهان نوازنده درامز، علی زحمت کش خواننده، نوازنده وکال و الکتریک،مهدی واعض پور نوازنده گیتار الکتریک و ابوذر رحمتی نوازنده سه تار و امین برهان نوازنده گیتار باس و مهمانانی همچون فرشاد رمضانی،سیاوش امامی، امین طاهری و فرشاد رضایی برگزار شد.در قسمت اول، گروه دو قطعه از آلبوم «آخرین لحظه ها» را برای حاضرین اجرا کردند، در ادامه برنامه نیز نشست نقد و بررسی این آلبوم برگزار شد.

در ادامه برنامه امین برهان، نوازنده گیتارباس، گفت: آلبومی که امروز منتشر می شود نتیجه زحمات بی وقفه 12-10 ساله اعضای گروه است که با مشقات فراوانی موفق به دریافت مجوز شد.

او ادامه داد: اکثر آثاری که در این آلبوم وجود دارد به شکل گروهی ساخته شده اند. قطعاتی که در این آلبوم وجود دارند تلفیقی از آثار بی کلام و با کلام در موسیقی راک است.

سیاوش امامی، از دیگر مهمانان این برنامه،گفت: موسیقی راک کشور را همین کوچکتر های موسیقی می سازند. به نظرم صدای آلبوم باید به صدای راک نزدیک شود. از شما انتظار صدای به روزتری داشتم.

504502

کد خبر: 602728

وب گردی

وب گردی