زن خدمتکار  شمش طلا  را به زباله ها انداخت/ قهرمان روزهای سخت  دزد از آب درآمد

 زن خدمتکار که با وسوسه دست به سرقت طلا از خانه صاحبکارش زده بود شمش طلا را به تصور بدل بودن آن در زباله‌ها انداخت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران زنی به نام بهاره پس از چند سال خدمتکاری در یک خانه به صاحبخانه خیانت کرد و به سرقت‌ طلاها دست زد. وقتی راز این سرقت برملا شد پلیس مشهد با اقدام‌های علمی توانست دزد را که کسی جز زن خدمتکار نبود بازداشت کند.
بهاره وقتی دید رازش فاش شده به کارآگاهان گفت: از چند سال پیش در این خانه کار می‌کنم. صاحبخانه و خانواده‌اش آدم‌های بسیار خوبی هستند و در این سال‌ها خیلی هوایم را داشتند.
او افزود: حدود یک ماه پیش هنگام نظافت در خانه ناگهان چشمم به مقداری طلا، سکه و یک شمش طلا افتاد. من از کنار این طلاهای پرزرق و برق رد شدم. اما فکرم حسابی درگیر بود. با خودم کلنجار می‌رفتم تا شاید این فکر شوم را از سرم بیرون کنم. اما بالاخره شیطان وسوسه‌ام کرد که طلاها، سکه و شمش طلا را داخل کیفم بگذارم و سرقت کنم.
من این طلاهای بدون فاکتور را به سه جواهرفروشی فروختم. آنها با دیدن شمش طلا اظهار داشتند این شمش بدلی است و ارزشی ندارد.
زن خدمتکار گفت: مانده بودم چه کار کنم و از طرفی می‌خواستم اثری از خود برجای نگذارم. شمش طلایی رنگ که هنوز هم مطمئن هستم طلای اصل بود و شاید قیمت زیادی داشت را داخل سطل آشغال انداختم.
بهاره با چشمانی اشکبار و صدایی بغض گرفته گفت: از کرده خودم پشیمان بودم. از طرفی می‌ترسیدم صاحبکارم بویی ببرد. اگر چه آنها از چشمان‌شان بیشتر به من اعتماد داشتند.
من از روز سرقت به بعد هم به طور دقیق و بی‌هیچ وقفه‌ای سرکارم حاضر می‌شدم و طوری کار می‌کردم که اگر موضوع سرقت طلاها لو برود کسی به من شک نکند. اما وقتی این موضوع لو رفت و چهره واقعی من هم بعد از عمری زحمت و تلاش برای یک لقمه نان حلال هم جلوی صاحبکارم و هم برای خانواده‌ام که مرا قهرمان سختی‌های زندگی می‌دانستند نمایان شد، حاضر بودم همانجا زمین دهان باز کند و زنده بگور شوم. من یک بار دیگر هم 300 هزار تومان پول را از خانه سرقت کردم فقط می‌توانم بگویم برای خودم متأسفم. حاصل یک عمر آبروداری و زحمت و تلاشم را به قیمتی اندک و ناچیز فروختم. نمی‌دانم چگونه به صورت صاحبکارم و از همه مهم‌تر به چشمان خانواده‌ام نگاه کنم.
رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت: با اعلام گزارش سرقت طلا و سکه از خانه‌ای در مشهد، تیم‌های دایره آگاهی کلانتری 15 مشهد مأموریت یافتند موضوع را پیگیری کنند.
سرهنگ حجت نیک مرام افزود: مأموران پلیس در بررسی پرونده به خدمتکار این خانه مشکوک شدند و با تحقیق از او، راز این سرقت را کشف کردند.
او با اشاره به این مطلب که دزد اعتراف کرده طلاهای بدون فاکتور را به سه طلافروشی داده است، گفت: پلیس بارها و بارها در این باره به طلافروشان هشدار داده که خرید طلای بدون فاکتور، پیگرد قانونی دارد و سه طلافروشی که در این پرونده بنا بر ادعای متهم طلا خریداری کرده‌اند نیز به عنوان مالخر اموال سرقتی تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

105105

کد خبر: 602733

وب گردی

وب گردی