DisplayMate: “کیفیت نمایشگر گلکسی S7 بهترین در نوع خود است”

سایت DisplayMate پس از بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S7 اعلام کرد که نمایشگر این گوشی‌ بهترین نوع نمایشگر گوشی هوشمند است که تا به امروز توسط این سایت تست شده. DisplayMate یک سایت تخصصی در زمینه‌ی تست و بررسی نمایشگر دستگاه‌های تکنولوژیک است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا ، این وب‌سایت که بهترین و معتبرترین تحلیل‌ها از نمایشگرها را ارایه می‌دهد، به گلکسی S7امتیاز Excellent A داده و در شرح آن نوشته کرده که “از میان تمام گوشی‌های هوشمندی که تا به امروز تست کرده‌ایم، نمایشگر این گوشی بهترین کارکرد را داشته.”

سامسونگ گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge را یک روز پیش از آغاز کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 معرفی کرد. طراحی نمایشگر گلکسی S7 از لحاظ ظاهری با ارجاع به مدل‌های قدیمی انجام شده و در دو طرف نمایشگر لبه‌هایی وجود دارد، اما در مدل Edge نمایشگر به حالت خمیده درآمده و این لبه‌ها را پوشانده است. همین خمیدگی امکانات تازه‌ای برای گوشی فراهم می‌کند، از جمله قابلیت نمایش آیکون‌ها در این قسمت.

DisplayMate در ادامه‌ی توضیحات خود در خصوص نقد و بررسی کیفیت نمایشگر S7 می‌نویسد: “مجهز به تکنولوژی OLED است، در محیط خیلی روشن عالی کار می‌کند و رنگ‌ها و کنتراست تصاویر هم در آن بسیار دقیق دیده می‌شوند. از زاویه‌ی دید کنار و غیر مستقیم هم اندکی تغییر رنگ و روشنایی ایجاد می‌شود. نمایشگر این گوشی در هر دو حالت Color Accurate و Wide Color Gamut Vivid Color کیفیت بالایی دارد، ضمن این‌که انعکاس نور هم در آن بسیار پایین است؛ از زاویه‌های دید مختلف، کیفیت خوبی از تصویر ارایه می‌دهد و از بین تمامی نمایشگرهای گوشی‌های هوشمندی که تا حالا تست کرده‌ایم، بهترین کارکرد را داشته.”

طراحی نمایشگر S7 تا حد زیادی تحت تاثیر تکنولوژی نمایشگر گلکسی S6 صورت گرفته و مدل پیشرفته‌ی آن محسوب می‌شود.

20103

کد خبر: 602772

وب گردی

وب گردی