بازتاب پیروزی ذوب آهن مقابل لخویا در وب سایت رسمی AFC

تک گل مهدی رجب زاده در اولین دقیقه نیمه دوم دیدار ذوب آهن و لخویا قطر باعث پیروزی نماینده ایرانی در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا 2016 شد.

به گزارش ایسکانیوز، شب گذشته اولین دیدار گروه B رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2016 با حضور تیم های لخویا قطر و ذوب آهن اصفهان به میزبانی دوحه رأس ساعت 18:45 به وقت تهران برگزار شد و تک گل مهدی رجب زاده کسب سه امتیاز بازی را برای ذوب آهن قطعی کرد.

یحیی گل محمدی در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این بهترین شروعی بود که می توانستیم به آن بیندیشیم، چون پیروزی برابر لخویا کار آسانی نیست و من از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم.

وی افزود: تمام تلاشمان را برای دریافت شوت های حریف داشتیم و استراتژی مان در این بازی بسیار خوب عمل کرد. پیروزی در اولین دیدار قدم بزرگی بود و امیدواریم بتوانیم این برتری را در دیدار بعدی نیز حفظ کنیم.

لخویا شروع خوبی در این دیدار داشت. شاگردان بلماضی در سه دقیقه اول این دیدار می توانستند به گل برسند، اما واکنش سریع محمد رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن مانع از گلزنی دیوکو شد.

سرمربی لخویا در گفتگو با سایت رسمی AFC گفت: این شکست برای ما بد است به ویژه اینکه شروع رقابت هاست. ما باید عملکرد متوازنی ارائه می کردیم، چرا که حریفان ما از توانایی فیزیکی خوبی برخوردار بودند و فضاهای زیادی به ما نمی دادند.

وی افزود: ما در نیمه اول بهتر بازی کردیم و نهایت تلاشمان را برای گلزنی در نیمه دوم به کار بردیم، اما خوش شانس نبودیم. باید این بازی را فراموش کنیم و جلوی از دست دادن امتیازهای بیشتر در بازیهای باقیمانده را بگیریم.

604/601

کد خبر: 602773

وب گردی

وب گردی