تئاتر مولوی و شروع رپرتوار آثار دانشگاهی

مرکزتئاتر «مولوی» رپرتوار نمایش‌های برگزیده دانشگاهی خود را با نمایش B5-6 آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، شب گذشته مرکز تئاتر مولوی پس از بازگشایی مجدد، میزبان افتتاحیه رپرتوار تئاتر دانشگاهی بود و کار خود را با نمایشی اثر فرزام رنجبر با نام B5-6 آغاز کرد.

در این مراسم هنرمندانی چون لوریس چکناواریان، مهدی سلطانی و پیام فروتن حضور داشتند و به رسم مرکز تئاتر مولوی از مهدی سلطانی برای انداختن شال آبی رنگ بر گردن کارگردان این اثر دعوت شد.مهدی سلطانی در سخنرانی کوتاه خود با اشاره به تغییرات تالار مولوی گفت: «امیدوارم که تئاتر مولوی با تغییراتی که به خوبی اتفاق افتاده دوباره رونق گذشته اش را پیدا کند»

کارگردان جوان این نمایش نیز با سخنانی کوتاه مهمانان را به تماشای اثر دعوت کرد و گفت: «خیلی خوشحال هستم که در تالار مولوی اجرا می کنم،از مجموعه تئاتر مولوی و مدیریت ممنونم که این فرصت را به من دادند. امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند و مرکز تئاتر مولوی برای جوان ها باقی بماند و با توجه به تغییرات خوبی که داشته می تواند خیلی از هنرمندان جوان را به تئاتر کشور معرفی نماید»

وی همچنین خاطره ای از دوران تحصیل خود در کلاس مهدی سلطانی تعریف کرد:«در دانشگاه کلاسی با استاد سلطانی داشتم که 8 صبح بود و همیشه دیر می رسیدم، استاد به من گفتند اگر من بازیگر بخواهم، آخرین بازیگری که انتخاب می کنم تویی چون همیشه دیر می رسی. امیدوارم که نظر استاد عوض شده باشد.»

فرزام رنجبر در پایان سخنانش از مهمانان خواست تا با آنها عکس سلفی بگیرد و همه را در پشت سر خود برای گرفتن عکس یادگاری جمع کرد.

در پایان نمایش نیز لوریس چکناواریان با یادداشتی خاطره انگیز بر روی پوستر اثر، سالن را ترک کرد.

نمایش B5-6 به کارگردانی فرزام رنجبر و بازی مجتبی پیرزاده، امیر نوروزی، وحید منتظری، ایمان عزیزی تا 20 اسفندماه در تالار مولوی بر روی صحنه است.
گفتنی است، در حین اجرای نمایش سالن از تماشاگران پر شده بود به طوری که عده ای در راهروها و روی زمین به تماشا نشسته بودند.

505

کد خبر: 602799

وب گردی

وب گردی