فرزندان زنان سرپرست خانوار برای  اشتغالزایی آموزش می بینند

جلسه یکپارچه سازی ارائه خدمات به خانواده های نیازمند با حضورمهندس میرزاقلی  شهردار منطقه 16،دکتر فیروز فر رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار ،عیسی زاده معاون امور اجتماعی وفرهنگی ، موسویان مشاور شهردار در امور بانوان و جمعی مدیران منطقه 16 برگزار شد.   

به گزارش ایسکانیوز رئیس ستاد توانمند سازی بانوان شهرداری تهران گفت: هدف از اجرای طرح یکپارچه سازی ارائه خدمات به خانواده های نیازمند و زنان سرپرست خانوار، شناسایی نیازمندان واقعی و جلوگیری از موازی کاری در ارائه خدمات و تسهیلات به این افراد است.
مهندس میرزاقلی با تاکید بر شناسایی نیازمندان واقعی منطقه گفت: پس از شناسایی وثبت اطلاعات این افراد در سامانه ، به هر فرد یک کد شناسایی داده می شود تا کار رسیدگی به امور آن ها با سرعت ودقت بیشتری انجام شود.

شهردار منطقه 16 گفت: اطلاعات اولیه نیازمندان توسط معتمدان و مدیران محلات جمع آوری شده و برای ارائه خدمات به اداره رفاه وآسیب های اجتماعی و امور بانوان به منظور پایش و ثبت در سامانه معرفی می شوند.
دکترفیروز فر ،رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوارنیز در این جلسه گفت: هر یک از زنان سرپرست خانوار از شناسنامه الکترونیک برخوردار هستند و با تحلیل اطلاعات آن می‌توانیم برنامه ریزی‌های لازم را برای هر یک از زنان در زمینه‌هایی مانند اشتغال و آموزش انجام دهیم.

رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار افزود: پس از اینکه زنان سرپرست خانوار به وضعیت مطلوبی از اشتغال و درآمد برسند رسیدگی به وضعیت فرزندان آنان در دستور کار قرار می گیرد.

او تصریح کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از خانواده های زنان سرپرست خانوار ، برای نیازهای فرزندان این بانوان برنامه ریزی های مختلفی شده است که از مهم ترین آن ها می توان به آموزش هایی که پس از آن اشتغال به همراه دارد اشاره کرد.

در پایان موسویان مشاور شهردار در امور بانوان و عیسی زاده معاون امور اجتماعی وفرهنگی منطقه گزارشی در زمینه اقدامات این منطقه ارائه دادند.

105105

کد خبر: 602950

وب گردی

وب گردی