بایرن لوزکوزن-اسپورتینگ ؛ تقابل شیرهای ژرمن با شیرهای پرتغالی

دیدار برگشت بایرن لورکوزن و اسپورتینگ امشب (6 اسفندماه) در ورزشگاه  بای آرنا شهر لورکوزن آلمان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، بایرن لورکوزن آلمان و اسپورتینگ پرتغال در چهارچوب دوره برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
این در حالی است که نماینده ی آلمان بازی رفت را با حساب 0-1 و با گل کریم بالعربی در ورشگاه خانگی اسپورتینگ به نفع خود به اتمام رساند.

بایرن لورکوزن؛ تلاش برای جبران ناکامی چمپیونز لیگ
راجر اشمیت و شاگردانش که با شکست خانگی مقابل هم ایالتی خود پای به این دیدار می گذارند، در اندیشه ی تکرار نتیجه ی بازی رفت و یکسره کردن کار از همان ابتدای بازی هستند.
تیم لورکوزن که از مهاجمان خطرناکی مانند کسلینگ، بالعربی و چیچاریتو بهرمند است در بازی مقابل بارسلونا نیز در خانه نمایش قابل قبولی را به اجرا در آورد و اگر امشب، آن نمایش زیبا را تکرار کنند قطعاً پیروز میدان خواهند بود.
باید صبر کرد و دید آیا می توانند یا خیر ؟!

اسپورتینگ؛ اندیشه های سیلوا برای یافتن روزنه ی صعود
تیم اسپورتینگ که در دور رفت با یک گل نتیجه ر ا به نماینده ی آلمان واگذار کرده است، حال بر آن است که با اندیشه های سرمربی جوان خود علاوه بر جبران شکست به مرحله ی بعد لیگ اروپا صعود کند.
شاگردان مارکو سیلوا به خوبی می دانند که باید با تمام وجود در این مسابقه بازی کنند، چرا که هدف آن ها صعود به مرحله ی نهایی لیگ اروپا می باشد.

تقابل های قبلی دو تیم :
این دو تیم پیش از این دیدار سه بار به مصاف یکدیگر رفته اند که ، تیم آلمانی در لیگ قهرمانان سال 2000 بازی رفت را 3-2 در خانه پیروز شد و در بازی برگشت اسپورتینگ موفق شد که شیرهای ژرمن را در خانه متوقف کند.
در دوره رفت مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا 2016 نیز این تیم لورکوزن بود که با حساب 0-1 برابر حریف پرتغالی خود به برتری رسید.

604/602

کد خبر: 603032

وب گردی

وب گردی