ناپولی-ویارئال؛ سخت یا آسان! + عکس

دیدار برگشت ناپولی و ویارئال امشب (6 اسفندماه) در ورزشگاه  سن پائولو شهر ناپل برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، ناپولی ایتالیا و ویارئال اسپانیا در چهارچوب دوره برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی ناپولی به میدان میروند.
این در حالی است که بازی دور رفت این دو تیم با حساب 1-0 و با گل دنیس سوآرز به پایان رسید.

ناپولی؛ ناپلی ها آماده ی جشن صعود در خانه
شاگردان مائوریزو ساری که بعد از بازی زیبا مقابل میلان حالا با تمام قوا خود را آماده ی انتقال جویی از تیم ویارئال کرده است که در فصل لیگ اروپا در سه بازی مقدماتی خود در خانه 15 گل به ثمر رسانده و تنها 2 گل را دریافت کرده است که این ارقام از لحاظ تهاجمی و تدافعی فوق العاده است و به نظر کار را برای رقیب اسپانیایی آنها سخت می کند.
حالا باید نظاره کرد که آبی های ناپل با کارنامه ی این چنین خود در بازی های امسال لیگ اروپا چه عملکردی را از خود به معرض ظهور می گذارند .


ویارئال؛ زیر دریایی های آبی آماده ی فتح ناپل
تیم ویارئال که با اندیشه های سرمربی خود مارسلینو گارسیا تورال امشب در برابر ناپولی صف آرایی می کند که در حال حاضر با یک امتیاز کمتر از یوونتوس تیم دوم سری آ ایتالیا می باشد.
ویارئالی ها که با اندوخته ی ارزشمند 1 گل در خانه و پیروزی به این مسابقه آمده اند بر این باورند که علاوه بر دفع حملات تیم ناپولی در ضد حملات کاره تیم قدرتمند ناپولی را یکسره سازند.

تقابل های قبلی دو تیم:
ناپولی و ویارئال پیش از بازی امشب تا کنون 5 باز با یکدیگر بازی کرده اند که سهم هر تیم 2 پیروزی بوده و یک بازی هم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است، در مجموع این پنج بازی، تیم ناپولی موفق به زدن 5 گل شده ولی ویارئال فقط 3 گل به ثمر رسانده است .

غایبان دو تیم در این دیدار:

ناپولی در این بازی حساس محروم و مصدومی ندارد ولی این موضوع در شرایطی است که سرخیو آسنخو، ساموئل و جاناتان دوسانتوس به دلیل مصدومیت قادر به همراهمی تیم ویارئال نمی باشند.

** پیش بینی نتیجه بازی توسط وبسایت هو اِسکورد: ناپولی 1 - ویارئال 1

ترکیب احتمالی دو تیم:

604/602

کد خبر: 603042

وب گردی

وب گردی