بازتاب پیروزی سومین نماینده ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا 2016

AFC: تراکتورسازی تبریز در اولین دیدار خود مقابل الجزیره امارات طی رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ،2016 با به ثمر رساندن 4 گل بدون هیچ گل خورده ای پیروز از میدان بازگشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال؛ روز گذشته تیم تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل الجزیره امارات با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی در این خصوص آورده است: باشگاه تراکتورسازی تبریز عملکرده فوق العاده ای در اولین دیدارش طی رقابتهای قاره ای و در ورزشگاه یادگار امام داشت. رحمانی پس از گذشت 5 دقیقه از بازی و شجاعی نیز در دقیقه 10 بازی با به ثمر رساندن 2 گل شروع خوبی را برای این نماینده ایرانی رقم زدند.

در ادامه قلعه نویی در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: بازیکنان ما امروز همچون سرباز بودند و این پیروزی را به آنهایی که از ما حمایت می کردند تقدیم می کنیم.

وی افزود: ما در دیدارهای قبلی خیلی خوب بازی می کردیم، اما امروز بسیار بهتر بودیم. تلاشمان بر این است که این جایگاه را در دیدارهای بعدی مان حفظ کنیم. من فکر می کنم به آن چیزی که من از تیم انتظار دارم، قدم به قدم خواهیم رسید.

در گزارش سایت AFC آمده است: تراکتورسازی دروازه حریف را در دقیقه 4 بازی با سانتر فرزاد حاتمی که بختیار رحمانی را در موقعیت گلزنی قرار داد، باز کرد. نماینده ایرانی پس از 5 دقیقه از اولین گل خود توانست با ارسال کُرنر سروش رفیعی از سمت چپ و ضربه سر شجاع خلیل زاده- مدافع تراکتورسازی تبریز به دومین گل خود دست پیدا کند.

تراکتورسازی در نیمه دوم نیز حملات زیادی روی دروازه الجزیره داشت و توانست با به ثمر رساندن دو گل دیگر توسط مهدی شریفی (دقیقه 54) و بختیار رحمانی (دقیقه 60) نتیجه بازی را 4 بر صفر به سود خود به پایان برساند.

هنک تن کاته مربی هلندی تیم فوتبال الجزیره نیز در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: دو گل متوالی در دقایق ابتدایی، کار را برای ما تمام کرد و پس از دریافت این گل ها دیگر نتوانستیم خودمان را به بازی برگردانیم.

وی در پایان گفت: پس از دریافت گل سوم می دانستیم که شکست ما قطعی است. من از عملکرد هیچ کدام از بازیکنانم راضی نیستم.

604/602

کد خبر: 603047

وب گردی

وب گردی