دعوت استاندار تهران از مردم برای حضور در پای صندوق های رای

سیدحسین هاشمی در پیامی از مردم برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در پیام استاندار تهران آمده است:‌ از یکایک مردم عزیز ایران اسلامی و به ویژه شهروندان استان تهران دعوت می‌کنم تا در جلوه گاه اقتدار میهن اسلامی مان یعنی انتخابات روز جمعه هفتم اسفند ماه، حضوری به هنگام یابند و با رای ارزشمند خود، زمینه ساز تحکیم مبانی و پایه‌های نظام، انقلاب و کشور باشند.

متن کامل این پیام به این شرح است:‌

مردم انقلابی و همیشه در صحنه‌ی استان تهران

هفتم اسفندماه فرصتی با ارزش برای تبلور عظمت و بزرگی مردم غیور ایران اسلامی است. در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر آنیم تا در کنار هم و به کمک یکدیگر جلوه‌ای زیبا از هوشیاری ملت بزرگمان را به جهانیان عرضه کنیم.

می‌خواهیم با مشارکت جدی و فعال در این دو انتخابات مهم، نقش خطیر خود را در آبادانی کشورمان به نمایش بگذاریم.

آنچه مهم است حضور همگانی و مشارکت حداکثری است.

روشن است که دوستداران وطن و علاقمندان به آرمان های انقلاب، رسالت تاریخی خود را در این مرحله‌ی حساس ایفا خواهند کرد.

امروز، ایران اسلامی بیش از هر زمان به اتحاد و انسجام ملی نیاز دارد. عرصه‌ی انتخابات فرصتی را فراهم می‌آورد تا این یکپارچگی و یکدلی به ظهور برسد.

تردیدی ندارم که روز جمعه آحاد ملّت ایران حماسه‌ای بزرگ و تاریخی را رقم خواهند زد و پاسخی قاطع به تمام بدخواهان و دشمنان قسم خورده مُلک و ملّت خواهند داد.

از یکایک مردم عزیز ایران اسلامی و به ویژه شهروندان استان تهران دعوت می‌کنم تا در جلوه گاه اقتدار میهن اسلامی مان یعنی انتخابات روز جمعه هفتم اسفند ماه، حضوری به هنگام یابند و با رای ارزشمند خود، زمینه ساز تحکیم مبانی و پایه‌های نظام، انقلاب و کشور باشند.

وعده‌ی ما روز جمعه، هفتم اسفند، پای صندوق های رأی.

سیدحسین هاشمی

استاندار تهران

201/201

کد خبر: 603115

وب گردی

وب گردی