یکی از رویکردهای جشنواره تئاتر عروسکی به کارگیری تکنولوژی نوین است

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان به دبیری محمد تقی پور از 7 تا 13خرداد سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، دانشجویان با توجه به شرایط و ضوابط جشنواره موظف هستند که کارهای خود را تا 20اسفندبه شیوه‌ی الکترونیکی تحویل دبیرخانه جشنواره دهند.

بنا بر این گزارش،رویکرد چهاردهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان به دبیری محمدتفی پور،نوآوری،خلاقیت و بکارگیری تکنولوژی نوین در نمایش عروسکی محور اصلی جشنواره می‌باشد.

لذا انتظار می رود که دانشجویان با این رویکرد به جشنواره‌ای که متعلق به خودشان می‌باشد، رنگ تازه‌ای ببخشند و شاهد آثاری خلاقانه و شایسته باشیم.

موضوعات جشنواره

1-نوآوری و خلاقیت در خلق اثر.

2-استفاده از تکنولوژی در تولید اثر .

3-نگاه خلاقانه به محیط زیست و زندگی و سلامت شهری .

4-موضوع آزاد.

بخشهای جشنواره:

این جشنواره در سه بخش زیر فعالیت خواهد داشت.

بخش جنبی، بخش اصلی ، بخش ویژه که در فایل ورد فراخوان تمام شرایط و بخش‌ها در آن توضیح داده شده و قابل رویت است.

ستاد جشنواره به منظور کاهش استفاده از کاغذ و حفظ محیط زیست

تمامی مدارک و آثاردانشجویان را تا تاریخ 20اسفند به شیوه‌ی الکترونیکی (DVD ، CDو ایمیل ) و در فرمت word وpdf دریافت خواهد کرد.

لذا متقاضیان همه‌ی موارد فوق را پس از اسکن بطور کامل و در یک مرحله به پست الکترونیک جشنواره،14th.puppet.theater@gmail.com به صورت مجازی ارسال و اقدام به ثبت نام نمایند. پس از بررسی مدارک شرکت‌کنندگان پیامی به منزله‌ی تأیید و تکمیل ثبت نام به آدرس الکترونیکی‌شان ارسال می‌گردد.

دبیرخانه این دوره از جشنواره به دبیری محمد تقی پور در تهران – خیابان انقلاب- تقاطع ولی عصر – کوچه بالاور- ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر – طبقه اول واقع شده است.

503502

کد خبر: 603198

وب گردی

وب گردی