فن‌خال: راشفورد فوق‌العاده بازی کرد اما من‌یونایتد مهاجمانی با ثبات می‌خواهد

سرمربی تیم فوتبال منچستریوناید با تمجید از مهاجم جوان و نه چندان سرشناس تیمش که مسبب صعود شیاطین سرخ به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شد به او توصیه کرد به عملکردش ثبات بدهد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته توانست شکست شرم‌‌‌آورش برابر میتیلند در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را با یک پیروزی خانگی قاطع در ورزشگاه اولدترافورد جبران کند و حریف دانمارکی‌‌اش را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

در ثبت این پیروزی برای شیاطین سرخ مهاجم 18 ساله این تیم مارکوس راشفورد دو گل زد و ستاره میدان بود. او به لطف مصدومیت همتای فرانسوی‌اش، آنتونی مارسیال فرصت حضور در میدان را پیدا و نمایشی دور از انتظار ارائه کرد.

فن‌خال در کنفرانس خبری پس از بازی به تمجید از عملکرد راشفورد پرداخت. او با بیان اینکه مصدومیت مارسیال جدی نیست، گفت: عملکرد راشفورد عالی بود، اما شما باید ثبات داشته باشید. ما به دنبال مهاجمانی باثبات هستیم که البته تعداد آنها در کره زمین کم نیست، راشفورد در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

فن‌خال ادامه داد: پس از مصدومیت مارسیال من گزینه دیگری برای خط حمله نداشتم و به همین دلیل انتخاب راشفورد آسان بود. اگر او بازی را روی نیمکت شروع کرد به این دلیل بود که یک بازیکن تعویضی برای مارسیال بود. من رایلی را هم به میدان فرستادم، چون او در تیم دوم‌مان در سمت چپ خط دفاع بازی می‌کند و این اواخر دیده‌ام که چه عملکرد خوبی دارد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ تأکید کرد: بازی رفت برای بازیکنان جوان ما خوب بود. آنها همیشه خوب بازی می‌کنند. من برای میدان دادن به بازیکنان جوانم مشکلی ندارم. این دومین یا سومین باری است که آنها مشکل پیدا می‌کنند.

یکی دیگر از بازیکنان من‌یونایتد که مورد تمجید فن‌خال قرار گرفت، هموطن او ممفیس دپای بود. فن‌خال درباره بازیکن پیشین پی‌اس‌وی‌ آیندهوون گفت: من برای ممفیس بسیار خوشحالم. شاید این بازی برای او یک نقطه عطف باشد، اما هیچ‌کس از آینده چیزی نمی‌داند. از صمیم قلب امیدوارم که او این روند را ادامه دهد.

فن‌خال در پایان درباره نقاط ضعف بازی تیمش هم عنوان کرد: در نیمه اول ما بیش از اندازه دویدیم و بیش از حد در کناره‌ها بازی می‌کردیم. بین دو نیمه اما من به بازیکنانم گفتم که آنها باید خودشان را به دروازه نزدیک‌تر کنند و در این صورت گل خواهند زد و شما هم دیدید که بعد از آن ما دو گل زدیم.

601/601

کد خبر: 603229

وب گردی

وب گردی