آخرین نتایج شمارش آرا انتخابات مجلس دهم/اصلاح طلبان و اصولگرایانی که به مجلس راه یافتند

طبق اخبار رسیده از سراسر کشور شمارش آرا در برخی از شهرستان ها به اتمام رسیده است.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا تابش نامزد اصلاح طلب اردکان برای پنجمین باز متوالی از موکلین خود رای اعتماد گرفت تا عمر نمایندگی خود را به 20 سال برساند.

به گزارش خبرآنلاین، تابش مورد حمایت دو لیست امید و صدای ملت است. در شهرستان کاشمر نیز بهروز بنیادی، نامزد اصلاح طلبان پیروز انتخابات شده است.

تاکنون پیروزی حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد، کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان از حوزه انتخابیه اردستان نیز قطعی شده است.

پیروزی محمود بهمنی از حوزه ساوجلباغ نیز قطعی است.

نامزد اصولگراها با اختلاف اندک پیشتاز میدان رقابت در بیرجند است

نتایج اولیه شمارش آرا تعدادی از شعب اخذ رای حوزه انتخابیه بیرجند،خوسف و درمیان از پیشتازی سید محمد باقر عبادی نامزد اصولگرایان حکایت دارد.

بر اساس اطلاعات واصله تا این لحظه در حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان بعد از شمارش آراء تعدادی از صندوق های حوزه مذکور، سید محمد باقر عبادی با اختلاف اندک با محمدرضا مجیدی از رقیبان خود پیش افتاده است.

در این حوزه با شمارش آرا صندوق های روستایی سید محمدباقر عبادی ۱۲ هزار و ۱۶۵ رای و محمد رضا مجیدی ۱۱ هزار و ۶۲۲ رای کسب کرده اند.

در حوزه انتخابیه بیرجند هشت کاندیدا با یکدیگر رقابت می کنند.

نامزد مستقل در لردگان وارد مجلس شورای اسلامی شد

فرماندار لردگان گفت: محمدخالدی سردشتی به عنوان نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

ابوالقاسم کریمی اظهار داشت: محمدخالدی سردشتی با کسب حدود ۳۸ هزار رای به عنوان نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی عنوان کرد: کل آراء ماخوذه در شهرستان لردگان حدود ۱۳۵ هزار رای است.

چهارمحال و بختیاری دارای چهار حوزه انتخابیه است که چهار نماینده از این استان راهی مجلس می شود.

نامزد مورد حمایت گروه‌های مختلف سیاسی تویسرکان وارد مجلس دهم شد

محمدمهدی مفتح از شهرستان تویسرکان راهی مجلس دهم شد. بر اساس آرا شمارش شده در مناطق کلیدی شهرستان تویسرکان و با توجه به تفاوت فاحش آرا میان کاندیداهای این حوزه، محمدمهدی مفتح راهی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

براساس اعلام منابع غیررسمی تا این لحظه در حوزه اتخابیه تویسرکان محمد مهدی مفتح مفتح با ۳۵ هزار رای در صدر قرار دارد و پوریا ترابی دوم و علی اشرف پیری سوم است.

براساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان همدان ۹ کاندیدا در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در تویسرکان با هم رقابت کردند و ۸۷ هزار و ۵۸۱ نفر نیز واجد شرایط رای دادن بوده اند.

پیشتازی نامزد اصلاح‌طلب در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه

نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه از پیشتازی احمد همتی حکایت دارد.

نتایج اولیه شمارش آراء در حوزه انتخابیه شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر از پیشتازی احمد همتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حکایت دارد.

بر اساس گزارش اعلام شده از شمارش برخی صندوق ها، احمد همتی با بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ رای بیشترین آراء را به خود اختصاص داده است.

پس از همتی، علیرضا خسروی با ۱۶ هزار و ۵۰۰ رای نفر دوم این انتخابات است.

گفتنی است این نتیجه قطعی نبوده و هیچ مرجع رسمی آن را تایید نکرده است.

پیشتازی نامزد لیست صدای ملت در حوزه انتخابیه صومعه سرا

«سیدکاظم دلخوش» در حوزه انتخابیه صومعه سرا گوی سبقت را از رقبا ربود. بر اساس شمارش آرای به دست آمده از ۱۳۰ صندوق اخذ رای، تا کنون سیدکاظم دلخوش نماینده دوره های پیشین مجلس از حوزه انتخابیه صومعه سرا با نزدیک به ۲۹ هزار رای، گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است.

این در حالی است که خصوصی و اسراپوش دیگر رقبای دلخوش هر کدام با ۱۳ هزار و ۱۲ هزار در رده های بعدی قرار دارند.

دلخوش پیش از این در دوره های هفتم و هشتم مجلس نیز نماینده مردم صومعه سرا در مجلس بوده است.

نامزد اصلاح‌طلب پیشتاز انتخابات مجلس در حوزه آستانه اشرفیه

«محمد حسین قربانی» کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه پیشتاز است.

بر اساس اخبار واصله از شمارش آرا از برخی صندوق های شعبات روستایی اخذ رای، تاکنون محمد حسین قربانی نماینده فعلی حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر، پیشتاز کسب آرا در این حوزه انتخابیه است.

قربانی که با احمدی دهکاء و رمضانی رقابت تنگاتنگی دارد، تا این لحظه توانسته آراء بیشتری را به خود اختصاص دهد. این در حالی است که هنوز صندوق های شهری شمارش نشده اما این احتمال وجود دارد که قربانی برای بار دوم، کرسی بهارستان از این حوزه انتخابیه را کسب کند.

پیشی‌گرفتن نامزد اصلاح‌طلب بر نامزد اصولگرا در حوزه انتخابیه ملایر

نتایج اولیه شمارش آرا تعدادی از شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان ملایر از پیشتازی محمد کاظمی حکایت دارد.

بر اساس اطلاعات واصله تا این لحظه در حوزه انتخابیه ملایر بعد از شمارش آراء تعدادی از صندوق های این حوزه محمد کاظمی با اختلاف اندک با احد آزادیخواه از رقیبان خود پیش افتاده است.

بنابر اعلام روابط عمومی ستاد انتخابات شهرستان ملایر از حدود ۲۲۶ هزار نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات ملایر ۱۴۰ هزار نفر معادل ۶۲.۵ درصد مشارکت داشته اند.

استان همدان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۹ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه دارای ۹ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

پیشتازی نامزد مستقل از نامزد اصولگرا در حوزه انتخابیه علی‌‌آباد کتول

نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه علی آبادکتول، از پیشتازی اسدالله قره خانی حکایت دارد.

نتایج اولیه شمارش آراء در برخی شعبه های حوزه انتخابیه علی آبادکتول، از پیشتازی اسدالله قره خانی با حدود ۵۳ هزار رای در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حکایت دارد.

بر اساس گزارش اعلام شده از شمارش برخی صندوق ها، رحمت اله نوروزی، نماینده نهمین دوره مجلس شهرستان با حدود ۱۷ هزار رای رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

نامزد مستقل از حوزه انتخابیه فردوس راهی بهارستان شد

محمد رضا امیرحسنخانی به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه فردوس، سرایان، طبس و بشرویه راهی مجلس دهم شد.

رجبی مقدم فرماندار فردوس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مطابق نتایج اولیه محمدرضا امیرحسنخانی به عنوان نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی تصریح کرد: امیر حسنخانی با کسب ۳۵ هزار و ۷۳۸ رای راهی بهارستان دهم شد.

وی ادامه داد: امیرحسنخانی 40 درصد آرای مردم این حوزه انتخابیه را کسب کرده است.

نامزد اصولگرا پیشتاز در آرای حوزه انتخابیه شاهرود

نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی از پیشتازی سید حسن حسینی حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مستقر در ستاد انتخابات شهرستان شاهرود، در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی تاکنون سید حسن حسینی شاهرودی با بیش از ۱۷ هزار رأی پیشتاز میدان است.

از مجموع ۱۵۴هزار تعرفه به صندوق ریخته شده، حسینی شاهرودی با ۱۷ هزار رای پیشتاز انتخابات است و علی خانی با حدود هفت هزار رأی نفر بعدی است.

در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی در مجموع ۱۷نفر برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی به رقابت پرداختند.

نتایج اولیه انتخابات مجلس در پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل

با آغاز شمارش و تجمیع آرا از ساعاتی قبل، نتایج اولیه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل مشخص شد.

شمارش اولیه آرا نشان می دهد که با شمارش آرای ۱۵۰ صندوق روستایی و شهری در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین رضا کریمی، صدیف بدری و سیدکاظم موسوی پیشتاز هستند.

در این حوزه بیش از ۹۵ درصد صندوق های روستایی شمارش شده و هم اکنون شمارش صندوقهای شهری ادامه دارد. براین اساس تاکنون رضا کریمی بالغ بر ۱۶ هزار رای کسب کرده است.

در حوزه انتخابیه مشگین شهر ولی ملکی و محمود عباس‌زاده پیشتاز بوده و رقابت شدیدی بین این دو نفر در جریان است. آخرین خبرها حکایت از کسب ۱۷ هزار رای از سوی ولی ملکی و ۱۳ هزار رای از سوی محمود عباس‌زاده دارد.

در این حوزه اسدی و رضازاده نیز با کسب بیش از ۱۰ هزار رای همچنان امیدوار هستند.

در حوزه انتخابیه گرمی نیز میرحمایت میرزاده با ۲۰ هزار رای پیشتاز بوده و در حوزه خلخال و کوثر نیز بشیر خالقی با کسب ۱۷ هزار رای در صدر قرار دارند.

اما در حوزه انتخابیه پارس آباد و خلخال کامران قاسم زاده با ۱۳ هزار رای، ایرج بیگدلو با ۱۲ هزار و ۵۰۰ رای و اسماعیل ابراهیمی با ۱۲ هزار رای جزو سه نفر اول برای رسیدن به بهارستان هستند.

استان اردبیل دارای پنج حوزه انتخابیه بوده و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

نامزد اصولگرا پیشتاز کسب آرا در حوزه انتخابیه نهاوند

براساس نتایج اولیه شمارش آراء حسن بهرام نیا در حوزه انتخابیه نهاوند، پیشتاز کسب آرا در این حوزه است.

از مجموع آراء شمارش شده ۹۰ صندوق در حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند حسن بهرام نیا کاندیدای اصولگرایان پیشتاز رقابت است.

حسن بهرام نیا با ۱۹۲۳۴ رای حدود پنج هزار رای بیشتر از علیرضا شهبازی کاندیدای مستقل دارد و شهبازی تاکنون ۱۴۱۸۴ رای کسب کرده است.

محمد بحیرایی نیز با ۱۲۸۴۰ رای کسب شده از آرا صندوق های شمارش شده در رتبه سوم قرار دارد.

در شهرستان نهاوند ۱۴۶ شعبه اخذ رای و ۲۹۲ صندوق اخذ رای فراهم شد و بیش از سه هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را مدیریت کردند.

نهاوند دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و ۱۳ نفر برای کسب این کرسی در مجلس با یکدیگر رقابت کردند.

رقابت نزدیک نامزد اصلاح‌طلب با نامزد اصولگرا در حوزه انتخابیه گرمی

با اتمام شمارش آرا در حوزه انتخابیه گرمی، میرحمایت میرزاده با کسب اکثریت آرا به پیشتاز کسب رای برای کرسی این حوزه در مجلس دهم شد.

منابع غیررسمی اعلام کردند که در این حوزه انتخابیه میرحمایت میرزاده با کسب ۲۲ هزار و ۱۵۰ رای از رقبا پیش افتاده است.

در این شهرستان ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در هشتمین دوره مجلس نیز با کسب ۱۹ هزار و ۵۷ رای با وی رقابت تنگاتنگی دارد.

شهرستان گرمی دارنده یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است و استان اردبیل دارای پنج حوزه انتخابیه بوده و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

نامزد مستقل، پیشتاز شمارش آرای حوزه انتخابیه دهلران

نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه دهلران از پیشتازی شادمهر کاظم زاده حکایت دارد.

در حوزه انتخابیه دهلران تاکنون شادمهر کاظم زاده با اخذ رای بالاتر نسبت به رقبا پیشتاز است، علاوه بر این در حوزه انتخابیه ایلام جلال میرزایی، لطیف صادقی، سارا فلاحی، سلام امینی، روح اله ناصرزاده، سجاد امیدی پیشتاز هستند.

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس است که دو کرسی در حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستانهای ایلام، مهران، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی و یک کرسی در حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره است.

پیشتاری نقوی حسینی با ۴۸ هزار رأی در ورامین

سید حسین نقوی حسینی با شمارش تعدادی از صندوق های اخذ رأی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک همچنان پیشتاز است.

کار شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک آغاز شده است و با گذشت چندساعت از شمارش آرا، سید حسین نقوی حسینی همچنان پیشتاز است.

سید حسین نقوی حسینی نامزد اصولگرای حوزه انتخابیه ورامین و نماینده فعلی ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در اکثر صندوق های اخذ رأی از سایر رقبا پیشی گرفته است.

هم اکنون سید حسین نقوی حسینی با ۴۸ هزار رأی، بیشترین آرا را کسب کرده و محسن ضرغان با ۲۲ هزار رأی و احمد تاجیک با ۹ هزار رأی دوم و سوم هستند.

کاندیدای اصولگرا، پیروز انتخابات در آستارا شد

کاندیدای اصولگرا، با کسب بیش از ۱۳ هزار رای، پیروز انتخابات در شهرستان آستارا شد.

فرماندار آستارا اظهار کرد: ولی داداشی با کسب بیش از ۱۳ هزار رای از کل بیش از ۵۰ هزار آرای ماخوذه، توانست به عنوان نماینده مردم آستارا به مجلس راه پیدا کند.

سیروس شفقی افزود: این تعداد رای از ۸۴ صندوق رای در شهرستان اخذ شده است.

وی تصریح کرد: میزان درصد مشارکت مردم آستارا در انتخابات جاری متعاقبا اعلام می شود.

کاندیدای اصولگرا پیشتاز شمارش آرای انتخابات در بهار و کبودرآهنگ

نتایج اولیه شمارش آرا دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ از پیشتازی محمدعلی پورمختار حکایت دارد.

بر اساس اطلاعات واصله از شمارش برخی صندوق ها در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ محمدعلی پورمختار اول است و جعفری در جایگاه دوم و یعقوبی در رتبه سوم شمارش آرا حوزه انتخابیه شهرستان بهار و کبودرآهنگ قرار دارند.

بنابر اعلام رئیس ستاد انتخابات استان همدان در شهرستان کبودرآهنگ ۱۱۲ هزار و ۱۰۷ نفر و در شهرستان بهار ۱۰۲هزار و شش نفر واجد شرایط رای دادن بوده اند.

همچنین در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ۲۴ داوطلب نمایندگی برای ورود به بهارستان رقابت کرده اند.

۳ هیئت اجرایی نیز در کبودرآهنگ، گل تپه و شیرین سو فعال و برای برگزاری انتخابات ۱۵۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شد و حدود ۳ هزار نفر مسئولیت اجرای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شهرستان کبودراهنگ را عهده دار بودند.

کاندیدای اصولگرایان قائن راهی بهارستان شد‬

فرماندار قاین گفت: فرهاد فلاحتی با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم قاین و زیرکوه به مجلس راه یافت.

فرهاد فلاحتی با کسب بیشترین آرا به دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی راه یافت.

گفتنی است در حوزه انتخابیه قاین ۸ کاندیدا با هم رقابت داشته اند.

فرهاد فلاحتی کاندیدای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در حوزه انتخابیه قاین و زیرکوه بوده است.

رقابت نزدیک نامزد اصلاح‌طلب با نامزد مستقل در حوزه دماوند

با شمارش تعدادی از صندوق های اخذ رأی در حوزه انتخابیه دماوندو فیروزکوه، رقابت نزدیکی بین چند نامزد انتخاباتی دنبال می شود.

بر اساس آخرین اخبار غیر رسمی، رسولی و میرزایی دو نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه بیشترین آرا را تاکنون به دست آورده اند.

حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده فعلی دماوند و فیروزکوه نیز در میان پنج نفر اول قرار دارد اما باید منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی بر کرسی نمایندگی مجلس در حوزه دماوند و فیروزکوه تکیه می زند.

راهیابی نامزد مستقل به مجلس از گرمسار

فرماندار گرمسار از راهیابی غلامرضا کاتب به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های گرمسار و آرادان خبر داد.

داریوش طاهری اظهار داشت: کاتب در مجموع، 23 هزار و 688 رأی در این شهرستان را ازآن خود کرده و با بیش از 10 هزار رأی اختلاف با نفر دوم به مجلس دهم راه یافت.

وی با اشاره به نفر دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: اردشیر مطهری نیز در این رقابت توانست تنها 13 هزار و 618 رأی را از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان کسب کند.

فرماندار گرمسار با اشاره به ترکیب رأی پیروز انتخابات مجلس دهم در این حوزه انتخابیه گفت: غلامرضا کاتب در بخش مرکزی گرمسار 14 هزار و 218 رأی، از بخش ایوانکی، سه هزار و 681 رأی و از شهرستان آرادان نیز پنج هزار و 769 رأی کسب کرد.

نامزد مستقل،نماینده لردگان شد

فرماندار شهرستان لردگان گفت: محمد خالدی با کسب بیشترین آراء به عنوان نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

ابوالقاسم کریمی اظهار داشت: محمد خالدی با کسب 38 هزار و 734 رأی به عنوان نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه 9 داوطلب از شهرستان لردگان در صحنه رقابت مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، افزود: خسرو خلیل‌طهماسب با کسب 29 هزار و 546 رأی و محمد محمودی نیز با کسب 21 هزار و 316 رأی از دیگر کاندیدهای شهرستان لردگان به شمار می‌رفتند.

مجید جلیل نماینده فعلی شهرستان لردگان است که به این ترتیب از راه‌یابی به مجلس دهم بازماند.

نامزد اصولگرا نماینده دشتی و تنگستان شد

انتخاب نماینده دشتی و تنگستان قطعی شد.در این حوزه انتخابیه شهریاری نامزد لیست اصولگرایان راهی بهارستان شد.

کاندیدای لیست صدای ملت، نماینده اسلام آباد غرب شد

در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو حشمت الله فلاحت پیشه با کسب بیش از ۵۳ هزار رای نماینده مردم این شهرستان ها در خانه ملت شد.

نماینده قصرشیرین ماندگار شد

در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب فرهاد تجری با کسب بیش از ۳۰ هزار رای به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه راهی مجلس شد.

نامزد اصولگرایان نماینده پاوه شد

سیاست > انتخابات - شهاب نادری با کسب بیش از ۳۲ هزار رای به عنوان منتخب مردم در حوزه پاوه و اورامانات کرسی مجلس را از آن خود کرد.

نامزد اصولگرایان در کنگاور پیروز شد

در حوزه انتخابیه صحنه، هرسین و کنگاور حسن سلیمانی با کسب بیش از ۵۰ هزار رای پیروز قاطع این حوزه انتخابیه شد.

در فردوس،کاندیدای هیچیک از جناحها رای نیاورد

نماینده حوزه انتخابیه فردوس مشخص شد.فرماندار فردوس گفت: مطابق نتایج اولیه محمدرضا امیرحسنخانی به عنوان نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافت.

امیر حسنخانی با کسب ۳۵ هزار و ۷۳۸ رای راهی بهارستان دهم شد.

نتیجه انتخابات قم مشخص شد/لاریجانی دوم شد

احمد امیرآبادی فراهانی، علی لاریجانی و مجتبی ذوالنوری بیشترین آرای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم را کسب کردند. نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه قم نشان می‌دهد که از مجموع ۴۶۴ هزار و ۷۱ رای، احمد امیرآبادی فراهانی با ۲۲۵ هزار و ۵۵۶ رای، علی لاریجانی با ۱۶۲ هزار و ۴۰ رای و مجتبی ذوالنوری با ۱۴۳ هزار و ۶۵۴ رای بیشترین آرای این دوره از انتخابات را از آن خود کردند.

تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات استان قم ۷۶۷ هزار و ۷۳۰ نفر بودند که در این دوره از انتخابات ۴۶۴ هزار و ۷۱ نفر آرای خود را به صندوق‌های رأی انداختند.
استان قم ۳ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

2کرسی نمایندگی زابل بین کاندیدای مستقل و اصلاح طلب تقسیم شد

حبیب‌الله دهمرده و احمدعلی کیخا از زابل به مجلس راه یافتند.در این شهر اصولگرایان نامزدی معرفی نکرده بودند. دهمرده استاندار سیستان و بلوچستان در دولت نهم و از استادان ریاضی کشور است.

هر دو کرسی نمایندگی مجلس در زاهدان به لیست امید رسید

علیم یارمحمدی و غلامرضا عزیزیان نامزدهای لیست امید در زاهدان رقبای خود را شکست دادند. شهریاری نماینده اصولگرای این شهر از مجلس باز ماند.

- فرماندار و رئیس ستاد انتخابات حوزه اردکان ظهر امروز آرای کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این حوزه انتخابیه اعلام کرد. محمدرضا تابش با 25 هزار و 571 رای راهی مجلس دهم شد.

- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی از نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های خراسان رضوی خبر داد. مسعود محولاتی با بیان این مطلب اظهار کرد: مردم خراسان رضوی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت 65 درصدی داشتند.

وی با اشاره به اسامی نامزدهای منتخب مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان حمید بنایی با کسب 19 هزار و 901 رأی از مجموع 72 هزار و 269، در نیشابور و فیروزه حمید گرمابی با کسب 75 هزار و 342 رأی از مجموع 243 هزار و 985 رأی مأخوذه و هاجر چنارانی با 74 هزار و 75 رأی، در خواف و رشتخوار محمود نگهبان سلامی با کسب 44 هزار و 379 رای از مجموع 114 هزار و 437 رأی مأخوذه و تربت‌جام، تایباد، باخرز نیز از جلیل رحیمی جهان‌آبادی نیز با 107 هزار و 947 رأی از 205 هزار رأی مأخوذه به عنوان نماینده مردم انتخاب شدند.

- طبق آخرین اخبار انتخابات در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه برای انتخاب یک نماینده به دور دوم کشیده شد.

به گزارش خبرآنلاین، با توجه به نزدیکی آرای رای دو کاندید در این حوزه انتخابات در ابهر، خرمده و سلطانیه به دوردوم کشیده شد. در این حوزه محمدرضا خانمحمدی با حدود 28 هزار رای و محمد عزیزی با حدود 25 هزار به دور دوم انتخابات راه یافتند. از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرودا خبر می رسد، مرتضی خاتمی با حدود 14 هزار و 760 رای به عنوان منتخب مردم انتخاب شد.

- براساس آگهی صادره از فرمانداری شهرستان نور مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های نور و محمودآباد، علی(صفر) اسماعیلی کاندیدای اصلاح‌طلب با پیشی گرفتن از رقبای سرشناس و صاحب عنوان توانست نظر مردم منطقه را جلب و راهی بهارستان شود.

- در حوزه خدابنده، انتخابات به دور دوم کشیده شد. احمد بیگدلی با 16 هزار و 457 رای و سید البرز حسینی 16 هزار 471 رای به دور دوم رفتند. این دو کاندیدا در لیست اعتدال هستند.

به گزارش خبرآنلاین، در ابهر، خرمدره و سلطانیه، محمدرضا خانمحمدی(اصولگرا) با 23 هزار و 689 رای و محمد عزیزی (اصولگرا) 22 هزار و 776 رای نیز به دور دوم رفتند.
در ایجرود و ماهنشان مرتضی خاتمی( مستقل) با بیش از 14 هزار رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
سید جواد ساداتی نژاد، نماینده شورای اصولگریان کاشان با کسب 52 هزار و 899 رای کاشان و با اختلاف 6 هزار و 893 رای نسبت به نفر دوم حسن فدایی راهی بهارستان شد.

1010

کد خبر: 603312

وب گردی

وب گردی