LG G5؛ اثبات موفقیت ال جی در تولید گوشی هوشمند

تحلیل‌گران با بررسی ویژگی‌های گوشی LG G5 به عنوان پرچم‌دارد جدید این شرکت، متقاعد شده‌اند که ال جی در حال برداشتن گام‌های بزرگی در جهت تولید محصولات تکنولوژیک با قابلیت‌های برتر است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، گوشی G5 نه تنها دارای یک طراحی جدید است، بلکه اجزای آن نیز به شیوه‌ی ماژولار ساخته شده‌اند که قابلیت درآوردن و تعویض قطعات و همچنین ارتقای قابلیت‌های گوشی را به کاربر می‌دهند.

سیستم ماژولار در حال تبدیل شدن به یک ترند در دستگاه‌های تکنولوژیک است و LG یکی از اولین شرکت‌هایی است که از این سیستم استقبال کرده.

کاربران G5 با فشار دادن دکمه‌ی کنار این گوشی، می‌توانند قسمت پایینی آن را از بدنه‌ی اصلی جدا کنند؛ در این حالت، باتری نیز بیرون می‌آید که قابل تعویض است. مورد دیگر هم در مورد دوربین این گوشی و ماژولی به نام Cam Plus است که باعث می‌شود کاربران بتوانند با یک دست عکاسی کنند، کنترل بیش‌تری برای بزرگ‌نمایی داشته باشند و همچنین بتوانند 6 تا 8 ساعت فیلم‌برداری کنند. این ماژول باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی G5 را به 4000 میلی‌آمپرساعتی تبدیل می‌کند. Hi-Fi Plus هم ماژول دیگر این گوشی است که تجربه‌ی صوتی بهتری را برای کاربر فراهم می‌کند.

یکی از تحلیل‌گران IBB به نام «جفرسون وانگ» (Jefferson Wang) تخمین می‌زند که LG در سال 2016 حدود 10 میلیون گوشی G5 وارد بازار جهانی کند؛ البته که تعداد گوشی‌هایی که وارد بازار می‌شوند، لزوما با تعداد فروش برابری نخواهد کرد.

به علاوه یکی دیگر از تحلیل‌گران حوزه‌ی تکنولوژی و موبایل احتمال می‌دهد که پرچم‌دار جدید LG برندهای دیگری مانند سونی، HTC و مایکروسافت را پشت سر بگذارد.

شرکت ال جی یک روز پیش از کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 از گوشی G5 رونمایی کرد. در این روز سامسونگ هم به رونمایی از گلکسی S7 پرداخت. این دو دستگاه در حال حاضر به نوعی رقیب سرسخت یکدیگر محسوب می‌شوند.

20103

کد خبر: 603364

وب گردی

وب گردی