قهرمان لیگ برتر تیر اندازی مشخص شد

هفته پایانی از نهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی آقایان و بانوان با برتری تیم نزاجا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، آخرین هفته از لیگ برتر تیراندازی آقایان و بانوان با حضور تیم‌های مدعی در حالی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که نزاجا با غلبه بر حریفان خود پیروز میدان شد.

در جدول رده‌بندی تفنگ آقایان، نزاجا با مجموع امتیاز 56 به عنوان قهرمانی دست یافت، پاس قوامین با امتیاز 44 نایب قهرمان شد و مقاومت با امتیاز 44 در جایگاه سوم ایستاد. همچنین در تپانچه تیم نزاجا با 52 امتیاز به عنوان قهرمان معرفی شد، مقاومت با 52 امتیاز نایب قهرمان شد و آرتا پروتین اردبیل عنوان سومی این رقابت‌ها را کسب کرد.

در لیگ برتر آقایان تیم‌های هیأت خراسان رضوی و شرکت ملی حفاری به لیگ دسته یک سقوط کردند.

در بخش بانوان هر تیم با 4 ورزشکار در هر رشته به رقابت پرداخت که در پایان تیم نزاجا در تفنگ با 56 امتیاز و در تپانچه با 52 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، در تفنگ و تپانچه تیم‌های مقاومت و پاس قوامین با 52 امتیاز به ترتیب نایب‌قهرمان شدند و تیم خراسان رضوی با 44 امتیاز در مقاوم سوم قرار گرفت. ضمن اینکه بعثت و انقلاب به لیگ دسته یک سقوط کردند.

نتایج انفرادی لیگ برتر تیراندازی متعاقباً اعلام خواهد شد و همچنین از برترین‌های لیگ برتر طی مراسمی تجلیل خواهند شد.

گزارش هفته چهاردهم لیگ برتر مردان:

در این هفته در رشته تفنگ و تپانچه بادی، تیم‌های مقاومت، پاس قوامین و آرتا پروتین اردبیل بر رقبای خود پیروز شدند.

در انفرادی تپانچه بادی، علیرضا شفیعی از زمزم ایران با امتیاز 579 نفر اول و ابراهیم برخورداری از مقاومت با امتیاز 575 نفر دوم و محمد علی پساویده از آرتا پروتین اردبیل با امتیاز 573 نفر سوم این رقابت‌ها بودند.

در انفرادی تفنگ بادی نیز، پوریا نوروزیان از مقاومت با امتیاز 623.5 و سید مهدی مرتضوی از زمزم ایران با امتیاز 622.7 و مهدی جعفری پویا از آرتا پروتین اردبیل با امتیاز 622.3 به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

گزارش هفته چهاردهم لیگ برتر بانوان:

در رقابت‌های بانوان و در رشته تفنگ و تپانچه بادی، تیم‌های هیأت خراسان رضوی، نزاجا و مقاومت بر مدعیان خود پیروز شدند.

در بخش انفرادی تفنگ بادی، نرجس امام قلی‌نژاد با 418.6 امتیاز از نزاجا، الهه احمدی با 417.8 امتیاز از نزاجا، نجمه خدمتی با 417.7 امتیاز از مقاومت نیز به عنوان تیراندازان برتر معرفی شدند.

در انفرادی تپانچه بادی نیز الهام هریجانی از تیم مقاومت با امتیاز 386 ، آمیتیس جعفری از تیم نزاجا با امتیاز 385 ، بهناز غلامی از تیم نزاجا با امتیاز 383 به عنوان برترین تیراندازان بخش تپانچه شناخته شدند.

602/605

کد خبر: 603404

وب گردی

وب گردی