دستبندی برای تناسب اندام

ابزارهای پوشیدنی به سرعت از یک محصول لوکس و نه چندان کاربردی به یک محصول عمومی و کاربردی تبدیل شده‌اند و به این ترتیب جای خودشان را در میان کاربران سراسر دنیا پیدا کرده‌اند. با این اوصاف است که بازار جهانی انواع این محصولات با سرعت در حال رشد است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، جدیدترین بررسی‌های انجام شده از سوی موسسه تحقیقاتی IDC در این مورد نشان می‌دهد در این بازار دستبندهای تناسب‌اندام و ساعت هوشمند اپل طرفداران زیادی دارند.

بر‌اساس این بررسی‌ها میزان صادرات جهانی انواع ابزارهای پوشیدنی هوشمند در فصل تعطیلات یعنی فصل چهارم سال ۲۰۱۵ به ۴/ ۲۷ میلیون دستگاه رسیده است که این میزان نسبت به فصل تعطیلات سال ۲۰۱۴ رشد سالانه ۹/ ۱۲۶ درصدی را به‌دست آورده است.

برای کل سال ۲۰۱۵ هم شرکت‌های تولیدکننده توانسته‌اند در مجموع ۱/ ۷۸ میلیون دستگاه ابزار پوشیدنی هوشمند را به سراسر دنیا صادر کنند که این رقم در مقایسه با سال ۲۰۱۴ رشد قابل توجه ۶/ ۱۷۱ درصدی را به‌دست آورده است.

«رامون لیاماس» یکی از کارشناسان موسسه تحقیقاتی IDC در این مورد می‌گوید: «رشد سه رقمی نشان از افزایش تمایل افراد به استفاده از ابزارهای پوشیدنی هوشمند دارد. این اتفاق نشان می‌دهد که ابزارهای پوشیدنی هوشمند نه تنها برای علاقه‌مندان تکنولوژی بلکه برای کاربران مبتدی و نه چندان حرفه‌ای هم جالب و جذاب است.

20103

کد خبر: 603468

وب گردی

وب گردی