یوونتوس-اینترمیلان ؛ تقابل بیانکونری و نراتزوری+ عکس

دیدار یوونتوس و اینترمیلان امشب (9 اسفندماه) ساعت 23:15 در ورزشگاه یوونتوس آرنا شهر تورین برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، یوونتوس و اینترمیلان در حساس ترین رقابت هفته ی بیست و هفتم سری آ ایتالیا دروزشگاه خانگی یوونتوس به مصاف هم می روند، این در حالی است که بازی رفت دو تیم در سن سیرو با حساب 0-0 به پایان رسید.

یوونتوس و ادامه روند رو به رشد
شاگردان ماسیمیلیانو آلگری که در بازی هفته ی گذشته ی خود بعد از 15 هفته پیروزی مقابل تیم بولونیا متوقف شدند، در شرایطی پا به این بازی حساس می گذارند که می توانند با پیروزی در این مسابقه راه را برای پنجمین قهرمانی متوالی هموارتر نمایند. حالا باید دید که شاگردان آلگری که 3شنبه شب گذشته بازی سنگین مقابل بایرن مونیخ داشته اند، توانایی لازم را برای شسکت نراتزوری دارند یا خیر!

اینتردر تلاش برای رسیدن به رتبه ی چهارم
بازیکنان تیم اینترمیلان که این فصل را قدرتمند آغاز کرده بودند و در چند هفته ی ابتدایی در صدر جدول حضور داشتند به نظر می رسید که در این فصل با اندیشه های سرمربی خود روبرتو مانچینی قصد تکرار قهرمانی های سالیان نه چندان دور خود را دارند که تا اینجای کار به این مهم نرسیدند.

همچنین گفتنی است شاگردان مانچینی در 7 بازی اخیر خود موفق به کسب 9 امتیاز شده اند که آمار خوبی برای اینتر قابل قبول نخواهد بود.بازیکنان اینتر اگر قصد دارند که فصل آینده در لیگ قهرمانان حصور داشته باشند باید این دیدار حساس را در خانه ی یوونتوس به سود خود به پایان ببرند.

تقابل های قبلی دو تیم:

در 6 بازی اخیر این دو تیم یوونتوس موفق به کسب 3 پیروزی شده و 3 بازی نیر با تساوی به پایان رسیده است.
غایبان دو تیم در این دیدار

یوونتوس در این دیدار مارتین کاسارس و کلودیو مارکزیو را بخاطر مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و در تیم اینتر نیز مارسلو برزویچ را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

** پیش بینی سایت هو اِسکورد: یوونتوس2 - اینترمیلان0

ترکیب احتمالی دو تیم:

604

کد خبر: 603508

وب گردی

وب گردی