«خشم اژدها» از ادامه اجراهایش انصراف داد!

گروه نمایش «خشم اژدها» از ادامه اجراهاى خود در تالار حافظ انصراف داد.

به گزارش ایسکانیوز گروه تئاتر بداهه در یادداشتی اعلام کرد که تئاتر «خشم اژدها» به کارگردانی علی احمدی و تهیه کنندگی خسرو احمدی در دوره تمدید خود روی صحنه نخواهد رفت.

در متن این یادداشت آمده است:

«به نام خدا

پس از دو دوره تمدید و اجراهاى موفق نمایش پرمخاطب «خشم اژدها» که در ابتدا لطف خداوند بزرگ و پس از آن حمایت و لطف مخاطبین مارا گواه است، قرار بر این شد با توجه به درخواست علاقه مندان، فروش و استقبال کم نظیر این نمایش براى سومین بار تمدید و با دریافت مجوز لازم از مرکز هنرهاى نمایشى تا تاریخ ٢٢ اسفند ماه در خدمت علاقه مندان و تماشاگران محترم باشیم.

از تاریخ سوم اسفند ماه قرار بر این شد که همراه یک نمایش دیگر که زمان اجراى آن در فرم قرارداد ثبت شده مرکز هنرهاى نمایشى ٥٠ دقیقه و ساعت شروع آن راس ساعت ١٨ مى باشد به صورت همزمان و تغییر در ساعت اجرایمان روى صحنه برویم اما عدم همکارى کارگردان نمایش مذکور با سالن و پایبند نبودن به موارد ذکر شده در خصوص زمان اجرا در قرارداد باعث یکسرى اختلافات گردید.

اختلافاتى که با کوتاه آمدن تهیه کننده و کارگردان نمایش «خشم اژدها» به مرحله اى رسید که باعث تعطیلى سه روزه نمایش «خشم اژدها» و اجرا در ساعت ٢١، یعنى ساعتى خارج از عرف معمول شد.

اما اختلافات تنها به این معقوله و این مبحث ختم نشد. با نزدیک شدن به اجراهاى مجدد شاهد یک سرى هتک حرمت ها از سوى کارگردان اجراى مذکور بودیم و همچنین عدم برنامه ریزى براى جابجایى دکور دو نمایش در یک سالن، بسته شدن چند ساعته سایت فروش و وارد شدن فشار توسط عوامل بیرونى و چند مورد دیگر که مطرح شدن آن به صلاح هیچ کس نخواهد بود، منجر به این شد که گروه اجرایى نمایش «خشم اژدها» ترجیح بر انصراف از ادامه اجراها دهد.

گروه اجرایى «خشم اژدها» و گروه تئاتر بداهه از همین طریق اعلام می دارد ضمن تشکر از جناب آقاى شفیعی رئیس مرکز هنرهاى نمایشى، شوراى نظارت و ارزشیابى و آقاى سعیدى پور، در حال حاضر با توجه به عدم برنامه ریزى و عدم هماهنگى هاى لازم، همچنین بروز و وجود برخوردهایى به دور از اخلاقیات و پُر از ریا و تزویر، ترجیح می دهد اجراهاى موفق نمایش پرمخاطب «خشم اژدها» را تا اطلاع ثانوى تعطیل و از حضور در فضایى که در آن بى اخلاقى موج مى زند، انصراف دهد.

امید به آن که نیروهاى جدید و جوان که به این حرفه اضافه مى شوند اخلاق را الفباى کار خود قرار دهند و از خداوند مى خواهیم با توجه به ایام محترم فاطمیه همراهمان باشد و بسترى را فراهم کند که به حق طبیعى خود برسیم.»

504502

کد خبر: 603522

وب گردی

وب گردی