جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها با جدیت ادامه دارد

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: حفظ و صیانت از اموال توقیفی متهمان اعم از مواد مخدر و سایر متهمان ضروری است و در این میان باید دقت نظر وجود داشته باشد.   

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حجت الاسلام محسن کرمی در کمیته حقوقی قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت:طرح جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب ها با جدیت ادامه دارد و با توجه به فرصت نزدیکی به پایان سال این طرح با جدیت بیشتر اجرایی می شود تا اقدامات پیشگیرانه را شاهد باشیم.

او گفت: پس از انجام بررسی های لازم، باید وقتی خودروی متهمان توقیف و در پارکینگ نگهداری می شود؛ خودرو از ناحیه درب ها، صندوق عقب و کاپوت خودرو پلمپ شود تا از هرگونه آسیب و دسترسی های غیرمجاز دور باشد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: باید بپذیریم که راه مفر قانونی منتهی به تخلف است بنابراین همه باید مقید به اجرای قانون باشند.

او افزود: این مهم بدان معنی است که توقیف خودرو باید با نظارت قضایی توأمان و بیشتر همراه باشد که این امر در حال حاضر وجود دارد و با جدیت بیشتری نیز دنبال می شود.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهراگفت: علاوه بر تکالیف قانونی در خصوص اموال بیت المال و اموال شخصی، تکالیف و تعهدات شرعی را نیز فراموش نکنیم.

ابوالفضل محبی تأکید کرد: البته ما ضمن تأکید بر رعایت قانون از جهت شرعی نیز حساسیت های بیشتری داریم که باید دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان نیز گفت: لازم است موضوع نظارت بر پارکینگ ها و دسترسی قاضی پرونده به خودروها به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

فرزین افروز یادآورشد: دستگاه قضا در خصوص صیانت از اموال متهمان دقت نظر و حساسیت دارد ولی نباید طوری عمل شود که این روند موجب تضییع حقوق متهم در ابعاد پرونده و خارج از پرونده شود.

105105

کد خبر: 603571

وب گردی

وب گردی