لاتزیو-ساسولو؛ نبردی به ارزش 6 امتیاز

دیدار لاتزیو و ساسولو امشب (10 اسفندماه) ساعت 21:30 در استادیوم المیپکو رم برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، لاتزو و ساسولو در یکی از حساس ترین رقابت های هفته ی بیست و هفتم سری آ در حالی به مصاف هم می روند که بازی رفت دو تیم با نتیجه ی 2-1 به نفع ساسولو در مودنا به پایان رسیده است.

لاتزیو؛ تلاش برای کسب سهمیه لیگ اروپا
عقاب های جوان رم که در این فصل با اندیشه های استفانو پیولی با 37 امتیاز از 26 مسابقه و 10 پیروزی ، 7تساوی و 9 شکست نتایج نسبتاً قابل قبولی را بدست آورده اند، بر این باورند که در بازی امشب مقابل ساسولو، با کسب 3 امتیاز مسابقه علاوه بر پیروزی مقابل تیم ساسولو، آنها را نیز در جدول مسابقات از پیش روی بر می دارند.

ساسولو؛ انگیزه برای اختلاف امتیاز 4 امتیازی
شاگردان یوسبیو دی فرانسیسکو که این فصل نمایش عالی و خیره کننده ای از خود به یادگار گذاشته اند و در ابتدا طوری رفتار بازی می کردند که یکی از مدعیان کسب قهرمانی هستند ولی رفته رفته با زیاد شدن فشار از صدر جدول فاصله گرفتند اما با این حال توانستند با وجود نتایج ضعیف دور برگشت جایگاه خود را در میان تیم های بالا جدولی حفظ کنند و در بازی امشب می توانند در صورت کسب هر 3 امتیاز فاصله ی خود را با نزدیک ترین تعقیب کننده ی خودشان به 4 امتیاز برسانند.

تقابل های قبلی دو تیم:
در 6 بازی اخیر دو تیم در سری آ ایتالیا لاتزیو موفق به کسب 3 پیروزی و ساسولو نیز موفق به کسب 1 پیروزی شده و 2 بازی نیز با نتیجه ی تساوی به پایان رسیده است.
همچین شایان ذکر است در این 6 بازی 12 گل تیم لاتزیو و 8 تیم ساسولو به ثمر رسانده اند.

غایبان دو تیم در این دیدار:
استفان دی فریج و سانتیاگو جِنتیلتی به خاطر مصدومیت قادر به همراهی لاتزیو در این بازی نیستند.
تیم ساسولو نیز کریم لاریبی را به دلیل مصدومیت و سیمئونه میسی رولی را بخاطر محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

** پیش بینی نتیجه بازی توسط وبسایت هو اِسکورد: لاتزیو 3 - ساسولو 1

ترکیب احتمالی دو تیم:

602/604

کد خبر: 603638

وب گردی

وب گردی