آیفون SE‌  و دوربین 12 مگاپیکسل

با توجه به تصاویر منتشر شده در سایت فرانسوی NWE گوشی آیفون SE از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

به گزارش ایسکانیوز هب نقل از دیجی کالا، در حالی که دیروز مشخص شد آیفون 4 اینچی شرکت اپل با نام آیفون SE‌ شناخته می‌شود، امروز اطلاعات جدیدتری از این گوشی منتشر شده است. با نگاهی به تصاویر منتشر شده از این گوشی متوجه شباهت زیاد آن به آیفون 6s خواهید شد. همچنین مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند از قابلیت 3D Touch بهره نمی‌برد.

در حالی که این گوشی از 3D Touch استفاده نمی‌کند، از قابلیت Live Photos پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سه ثانیه ویدیو از تصاویر تهیه کند. از طرف دیگر مشخص شده که این گوشی از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گوشی با قیمت 400 تا 500 دلار راهی بازار می‌شود و در دو مدل در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این گوشی یک مدل با 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک مدل با 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. همچنین یک باتری 1642 میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده و از بلوتوث 4.2 و وای-فای بهره می‌برد.

هنوز مشخص نیست که این گوشی در چه تاریخی معرفی می‌شود. البته شایعات به برگزاری کنفرانس خبری اپل در تاریخ 25 اسفند ماه یا 3 فروردین ماه اشاره می‌کنند.

20103

کد خبر: 603645

وب گردی

وب گردی