شامپو بچه معروف، سرطان زا از آب درآمد!

محصولات بهداشتی کودکان شرکت جانسون ساخت آمریکا سرطان زاست و محصولات ساخته شده برای سایر کشورها سرطانزا نیست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کودکان آینده سازان ما هستند اگر این درست است چرا شرکت های مورد اعتماد، به ریاست مادران و پدران محصولات بچه ها سرطان زا می سازند و می فروشند؟ هر نوع ماده سرطان زا درچیزهایی که ما در داخل و یا خارج بدن استفاده می کنیم نباید در هر سنی استفاده شوند.

درسنین اولیه بیشترین زمان خطر در زندگی است که در معرض برخی از مواد شیمیایی مانند محصولات بهداشتی کودک جانسون و جانسون قرار گرفتن خطرناک است.

فرمالدئید در محصولات جانسون شناسایی شده است. مطالعات نشان می دهد فرمالدهید ممکن است سرطانزا باشد وآن ماده در این شامپو بچه موجود است. مواد تشکیل دهنده این شامپو که باعث تحریک پوست، چشم ودستگاه تنفسی می شود و با سرطان خون گره خورده است.

جانسون یکی دیگر از مواد شیمیایی خطرناک سرطانزا را نیز در خود دارد. 1،4-دی اکسان که ازترکیبات این محصولات است سرطان زاست. این ماده سم مغز است که می تواند به سیستم عصبی مرکزی، کبد و کلیه ها آسیب برساند.

میلیون ها نفر از نوزادان درمانده در وان حمام خود مملو از این محصولات حمام می کنند اما این شرکت به آرامی در از بین بردن این مواد شیمیایی از محصولات فروخته شده در ایالات متحده در تلاش است. این شرکت محصولات که عاری از این مواد شیمیایی را برای دیگر کشورها تولید می کند.

یک آزمایشگاه مستقل استخدام شده توسط کمپین محصولات آرایشی و بهداشتی ایمن و سالم محصولات بچه J & J را آزمایش کرده است. آنها دریافتند که نمونه های گرفته شده از ایالات متحده سطوح پایین تری از این مواد شیمیایی را نسبت به گذشته داشته اند. با این حال،بنابر گفته های لیزا آرچر، مدیر کمپین محصولات امن آرایشی و بهداشتی، با گروه های سوئد، ژاپن و آفریقای جنوبی تماس گرفته و اعلام کرده است که توجه داشته باشید که در هیچ یک از محصولات فروخته شده به این کشورها مواد سرطانزا استفاده نمی شود.

آرچر اشاره کرد که ممنوعیت استفاده از این مواد شیمیایی در محصولات مصرفی در برخی از کشورها وجود دارد اما در دیگران وجود ندارد.

خواندن مواد تشکیل دهنده محصولات بهداشتی بهترین دفاع و محافظت خود در برابر بیماری هاست یا بهترین حالت آن است که محصولات کودک خود را از موارد طبیعی بسازید. هرچند که این به اندازه کافی امروزه برای یک پدر و مادر سخت است با این حال، اگر شما بتوانید این امر رارعایت کنید می تواند تفاوت زیادی در سلامت آینده کودک خود ایجاد کنید.

20103

کد خبر: 603716

وب گردی

وب گردی