شهیدی پور : با حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال قهرمانی هستیم

سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد گفت:نباید تیم امیدیه را دست کم گرفت اما ما با روحیه به مصاف این تیم می رویم و هدفمان قهرمانی است

علیرضا شهیدی پور در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص سطح بازی رفت فینال با نفت امیدیه اینگونه خاطرنشان کرد:سطح بازی را می توان اینگونه ارزیابی کرد که در یک سری از مراتب نفت امیدیه از ما بالا تر بود و در یک سری از مراتب ما از نفت امیدیه بالاتر بودیم. آنقدر سطح بازی بالا بود که تا دقایق آخر هیچ کس نمی دانست که کدام تیم پیروز از میدان بیرون می آید همین نشانگر بالا بودن سطح بازی است.

وی با توجه به این که در بازی رفت تیمش با اختلاف 1 امتیاز پیروز شد در خصوص نگرانی هایشان از بازی برگشت با تیم نفت امیدیه اینگونه گفت:قطعا به راحتی برای مقابله با تیم نفت امیدیه نمی رویم، چون امیدیه تیم بسیار قدرتمندی است و به هر حال بازی آسان نمی شود. اما به هر ترتیب تیم ما با پیروزی که توانست در بازی رفت کسب کند نشان داد که ما نصف بیشتر راه را رفته ایم ولی باز هم تکرار می کنم که ما حریفمان را دست کم نمی گیریم و همه ی تلاشمان را برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب می کنیم .

سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد وضعیت کلی تیم اینگونه اظهار کرد:تا این لحظه شکر خدا بازیکن مصدوم و آسیب دیده برای بازی روز جمعه نداریم، از لحاظ روحی همه آماده هستند و برای گرفتن نتیجه ای مطلوب در روز جمعه تلاش می کنند، در تیم و کادر فنی هم مشکلی وجود ندارد و همه آمادگی لازم را دارند.

شهیدی پور در خصوص تمرینات و آماده سازی تیم برای بازی برگشت با تیم نفت امیدیه اینگونه عنوان کرد: ما بازی را آنالیز می کنیم چندین بار بازی را بازنگری می کنیم، تاکتیک های مورد نیاز را با بچه ها بیشتر کار می کنیم، با بچه ها مشورت کردیم و نقاط ضعف و نقاط قوت تیم حریف را سنجیده ایم، تیم را برای مقابله با امیدیه آماده کردیم و مشکل خاصی هم نداریم .

سر مربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد در خصوص پیش بینی بازی تیمش در مقابل تیم نفت امیدیه گفت:این بازی بسیار دشوار است چون تیم نفت امیدیه دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام قدرت به مقابله با تیم ما می آید از بازیکنان جوان با تجربه که عضو تیم ملی هستند استفاده می کند ولی قطعا ما هم کم نمی گذاریم و با روحیه به رقابت با تیم امیدیه می رویم.

وی در مورد رضایت از نحوه ی پرداختی و امکاناتی که از سوی دانشگاه آزاد فراهم می شود گفت: بله هم از لحاظ پرداختی و هم از لحاظ امکانات از دانشگاه آزاد راضی هستیم و همه ی کمک های دانشگاه دست به دست هم داد که تیم به اینجا رسیده است.

شهیدی پور در صحبت پایانی اش گفت:من از تمام زحمات بچه ها که در این یک سال کشیدند ممنونم و از کادر فنی و مسئولان هم تشکر می کنم.

605/602

کد خبر: 603758

وب گردی

وب گردی