غولی نوظهور در دنیای خودروهای تمام برقی

برند جدیدی در دنیای خودروسازی پا به عرصه حیات گذاشته است که از حیث تلفیق فناوری و زیبایی ساختاری رقیبی جدی برای غولهای این صنعت به شمار می آید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، شرکت خودروسازی DS Automobiles یک برند لوکس و زیرمجموعه ای از گروه خودروسازی سیتروئن فرانسه به شمار می آید که با رونمایی از محصولی خلاقانه به نام E-Tense نشان داده که در عرصه طراحی و ساخت خودروهای تمام برقی حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

کارشناسان صنعت خودروسازی این محصول خلاقانه را به عنوان بهترین طراحی فرانسوی در عرصه خودروهای تمام برقی به شمار می آورند.

این خودرو به موتور قدرتمند ۴۰۲ اسب بخاری مجهز است که با باتری پیشرفته لیتیوم یونی مرتبط شده است. شاسی این محصول جدید از کربن ساخته شده تا نه تنها استحکام خیره کننده ای داشته باشد بلکه وزن نهایی آن نیز چندان زیاد نباشد. تمامی این فاکتورها در افزایش سرعت و شتاب E-Tense نقش بسزایی را ایفا می کند.

یکی از ویژگیهای حیرت انگیز این خودرو شتاب چشمگیر آن است. E-Tense صفر تا ۱۰۰ را تنها در ۴.۵ ثانیه طی می کند که با رکورد بسیاری از خودروهای احتراقی پیشرفته حال حاضر دنیا برابری می کند.

این خودرو با هر بار شارژ کامل باتری تا ۳۶۰ کیلومتر مسافت را در وضعیت رانندگی در شهر طی می کند که البته در وضعیت ترکیبی (رانندگی در جاده) به ۳۱۰ کیلومتر می رسد.

یکی دیگر از ویژگیهای این خودروی تمام برقی حداکثر سرعت آن یعنی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است که آن را از بسیاری از خودروهای همطراز متمایز می کند.

قرار است این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو که به زودی برگزار می شود به طور رسمی رونمایی شود.

20103

کد خبر: 603760

وب گردی

وب گردی