جسدی در منطقه نظامی پارچین کشف شد / شلیک گلوله به کمر مقتول

شاهد قتل مرد 39 در دخمه معتادان مدعی شد، ماموران در حین پاکسازی تپه‌های شرق تهران مرد جوان را به قتل رساندند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان رسیدگی به این پرونده روز پنجشنبه گذشته همزمان با کشف جسد مرد 39ساله در منطقه پارچین آغاز شد.

با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد ساعاتی قبل گشت منطقه نظامی پارچین، حین گشت زنی در این محدوده در ابتدای جاده جاجرود با جسد مرد ناشناسی مواجه شده و موضوع را به پلیس اطلاع می دهند.

پزشک جنایی پیش از معاینه جسد اعلام کرد؛ بیش از 12ساعت از وقوع قتل گذشته و مقتول به علت اصابت تیر به کمرش، جانش را از دست داده و جسد از محل جنایت جابه جا شده است.

در ادامه با شناسایی خانواده مقتول، همسر او مدعی شد شب گذشته حمید مرا به خانه یکی از اقوام در محله خاک سفید برد و ادعا کرد برای انجام کاری از خانه خارج و دو ساعت دیگر به خانه می آید. هر چه منتظر شدیم او نیامد؛ به همین خاطر مفقود شدنش را به پلیس گزارش دادیم.

با اظهارات زن جوان، تحقیقات نشان می داد محل کشف جسد پاتوق فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر است و احتمالا مقتول هنگامی که برای خرید مواد به آنجا آمده با شلیک تیر جانش را از دست داده است.

با گذشت دو روز از جنایت، سرانجام عصر دیروز ماموران پلیس آگاهی به یکی از معتادان کارتن خواب حاضر در دخمه معتادان مشکوک شده و وی را شناسایی و دستگیر کردند.

صبح امروز با انتقال مرد 39ساله به دادسرای امور جنایی او در بازجویی‌ها گفت: سه ماه قبل از یکی از شهرهای جنوبی به تهران آمدم و مشغول مصرف مواد مخدر شدم. چون کارتن خواب بودم، شب‌ها نیز در خیابان می‌خوابیدم.

فرد کارتن خواب درباره نحوه قتل حمید مدعی شد: مقتول را نمی‌شناختم، اما قبل از چهارشنبه شب او را در دخمه معتادان دیدم، هنوز چند دقیقه ای از ورود حمید نگذشته بود که مأموران سر رسیدند. هشت فروشنده و معتاد بلافاصله از روی تپه های فرار کردند. اما من و حمید ماندیم. در حین عملیات دستگیری، مامور پلیس با قمه مرد مواد فروش، ضربه ای را به من زد و دقایقی بعد متوجه شدم یکی از ماموران به سمت مقتول شلیک کرد. از شدت ضعف بیهوش شدم و ساعتی بعد پس از اینکه به هوش آمدم از آنجا فرار کردم.

با اظهارات مرد کارتن خواب، بازپرس محسن مدیرروستا دستور بررسی ادعای او و شناسایی مأموران شلیک کننده را صادر کرد. همچنین مرد کارتن خواب برای انجام تحقیقات بیشتر بازداشت شد.

105105

کد خبر: 603882

وب گردی

وب گردی