معاون آموزشی وزارت بهداشت مطرح کرد: حمایت و تاکید دانشگاه آزاد اسلامی برای، راه اندازی بیمارستان آموزشی و دانشکده پزشکی در آمل

معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی بیمارستان آموزشی و دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا... آملی را مورد حمایت و تأکید قرارداد.

به گزارش ایسکانیوز، باقر لاریجانی با بیان اینکه وجود دانشکده پزشکی در شهر آمل از نیازها و خواسته های دیرینه مردم فرهیخته این شهر بوده است اظهار کرد : این مهم با حمایت وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تلاش فرماندار شهرستان آمل و رییس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا... آملی و حمایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی مازندران مورد پیگیری قرار گرفته و مردم فهیم شهرستان آمل انشاء ا... به زودی از مزایای دانشکده و بیمارستان برخوردار خواهند شد.

رییس واحد آیت الله آملی نیز در این جلسه با تشکر از پیگیری های انجام شده برای راه اندازی بیمارستان آموزشی و دانشکده پزشکی در آمل بیان کرد : هیاتی به طور دائمی از متخصصان گروه پزشکی کار را پیگیری کنند.

دکتر فاضل لاریجانی گفت :شهرستان آمل با بیش از دویست پزشک متخصص در رشته های مختلف می توانند مرکز آموزشی فعال و بالنده ای در حوزه پزشکی شود.

گفتنی است پس از حضور دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزشی پزشکی در شهرستان آمل و طرح درخواست راه اندازی دانشکده پزشکی پس از پیگیری آقای دکتر باقر لاریجانی از این درخواست در وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی و تلاش های فرماندار ویژه شهرستان آمل و رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا... آملی و حمایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی دانشکده پزشکی در واحد آیت ا... آملی و حمایت از راه اندازی بیمارستان دانشکده پزشکی مورد تاکید قرار گرفت.

20101

کد خبر: 603913

وب گردی

وب گردی