معاون فرهنگی وزارت علوم: حضور نشریات دانشگاه آزاد اسلامی در نهمین جشنواره نشریات دانشجویی چشمگیر بوده است

معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه نشست خبری اختتامیه نهمین جشنواره نشریات دانشجویی گفت: حضور نشریات دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره چشم‌گیر بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، سید ضیاء هاشمی معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه نشست خبری اختتامیه نهمین جشنواره نشریات دانشجویی گفت: سیاست ما به این گونه بوده است که بدون هیچ‌گونه تبعیض و تعصبی، دانشگاه‌های مختلف اعم از دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی و هچنین دانشگاه‌های ستادی وزارت علوم مثل واحدهای دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه علمی کاربردی، زمینه توسعه فعالیت فرهنگی را فراهم کنند.

او گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران فرهنگی این دانشگاه اهتمام کافی را نسبت به حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و رشد آنها دارند.

هاشمی گفت: روند همکاری در تعاملات با دانشگاه‌ها مناسب است و اگر اشکالاتی وجود داشته باشد، امیدورایم با همدلی و همکاری برطرف شود.

معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به حضور کم‌نظیر نشریات در نهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی گفت: حضور نشریات در این دوره رشد چشم‌گیر داشته و نشریات دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور موفقی داشته‌اند و باتوجه به ارزیابی داوران، سطح کیفی و کمی نشریات شاهد تحول و درخشش بوده است.

20101

کد خبر: 603920

وب گردی

وب گردی