بررسی عملکرد لژیونرهای ایرانی در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر+ عکس

هفته بیستم لیگ ستارگان قطر عصر دیروز با انجام دو بازی به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز، در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر تیم صدرنشین الریان بهترین نتیجه را گرفت و با پنج گل تیم لخویا را شکست داد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود. الریان تنها با کسب یک تساوی در هفته بیست و یکم می تواند پنج هفته قبل از پایان این رقابت ها جشن قهرمانی را برپا کند.

در این گزارش کوتاه آخرین وضعیت تیم های لژیونرهای ایرانی در لیگ ستارگان قطر را مورد ارزیابی قرار می دهیم:

السد (مرتضی پورعلی گنجی)

تیم السد که چند هفته ای نتایج ضعیفی کسب کرده بود در دو بازی اخیر متحول شد و با به دست آوردن دو پیروزی متوالی با 35 امتیاز جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

شاگردان فریرا دیروز دربی دوحه برابر تیم العربی را با نتیجه جالب سه بر یک به سود خود تمام کردند. مرتضی پورعلی گنجی، ملی پوش ایرانی تیم السد نیز اولین گلش را برای این تیم در رویارویی با یاران دژاگه و نکونام به ثمر رساند.

العربی (اشکان دژاگه و جواد نکونام)

تیم العربی در هفته های نوزدهم و بیستم لیگ ستارگان قطر متحمل دو شکست بد مقابل تیم های الریان و السد شد تا علاوه بر از دست دادن رده چهارمی جدول رده بندی با دو پله سقوط و 30 امتیاز قبلی به جایگاه ششمی دست یابد.

جواد نکونام نیز همانند مرتضی پور علی گنجی در بازی دیروز العربی و السد اولین گلش را به ثمر رساند،اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.شاگردان زولای ایتالیایی امیدوار هستند در شش بازی باقی مانده بتوانند با کسب امتیازهای لازم دوباره به رده چهارمی بازگردند.

الغرافه (مسعود شجاعی)

تیم الغرافه در نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر روند رو به رشدی داشته و مسعود شجاعی یکی از ارکان اصلی صعود سه پله ای این تیم در جدول رده بندی است.

تیم الغرافه در بازی هفته بیستم برابر تیم ام صلال در یک بازی پر گل به نتیجه تساوی چهار بر چهار دست یافت و مسعود شجاعی نیز یکی از گلزنان تیمش بود.ملی پوش الریان تیم الغرافه در هفنه نوزدهم لیگ ستارگان نیز سه امتیاز ارزشمند در دقیقه 90+4 برای تیمش به ارمغان آورد.

تیم الغرافه هم اکنون با 26 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و تا قبل از آغاز نیم فصل دوم لیگ ستارگان حتی به منطقه خطر نیز نزدیک شده بود.

الاهلی (مجتبی جباری و پژمان منتظری)

تیم الاهلی اوضاع چندان مناسبی در جدول رده بندی ندارد.فاصله دو امتیازی با منطقه سقوط شرایط تیم جباری و منتظری را بغرنج کرده است.

الاهلی خیلی خوش شانس بود که بازی هفته بیستم لیگ ستارگان برابر تیم الخور را با دو گل به پایان برد تا با 22 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

المسیمیر (محمد نوری)

تیم ته جدولی المسیمیر با شسکت سه بر صفر برابر تیم قطر اسپرت سقوط خود به دسته پائین تر را قطعی کرد. یاران نوری اولین تیم سقوط کننده در فصل جاری لیگ ستارگان هستند و دومین تیم نیز احتمالا از بین تیم های قطر اسپرت، الخریطات، الخور، الاهلی و الوکره مشخص خواهد شد.

محمد نوری در بازی المسیمیر برابر تیم قطر اسپرت 90 دقیقه در میدان حضور داشت،اما تیمش دیگر انگیزه لازم را ندارد و هم چنان با 4 امتیاز قعرنشین است.

604/602

کد خبر: 604064

وب گردی

وب گردی