توزیع سراسری گوشت قرمز و مرغ منجمد در آستانه شب عید

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام، گفت: مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 5500 تومان و گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلو هیجده هزار و 500 تومان در فروشگاه های زنجیره ای و سازمان میادین توزیع می شود.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا ولی، با اشاره به اینکه برای تامین نیاز بازار شب عید با تمام فروشگاه های زنجیره ای میادین میوه و تره بار،‌فروشگاه های تعاون روستایی و فروشگاه های بهاره قرارداد داریم و مرغ و گوشت منجمد توزیع می کنیم، افزود: برای گوشت قرمز منجمد هیچگونه افزایش قیمت نداریم و هر زمان از سال که کمبود و افزایش قیمت در بازار مشاهده شود گوشت قرمز به طور مستمر توزیع و عرضه خواهد شد.

وی، گفت: گران شدن گوشت قرمز به علت تقاضای بالای بازار است و گوشت قرمز تازه و منجمد به اندازه کافی وجود دارد و هیچگونه کمبودی در این زمینه نداریم و به هر میزان که نیاز باشد توزیع می شود.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام، افزود: گوشت قرمز تازه را بخش خصوصی توزیع می کند.

ولی،گفت:‌ هیچگونه صادراتی برای گوشت قرمز نداریم و کمبودی نیز در بخش تولید نیست.

وی، افزود: در روزهای پایانی سال قیمت گوشت مرغ منجمد تا 5100 تومان نیز کاهش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام، گفت: ‌در زمینه تولید گوشت مرغ سالانه 250 تا 300 هزار تن مازاد تولید داریم که بخشی از این میزان صادر می شود.

ولی، افزود: هم اکنون گوشت گرم مرغ با قیمت هرکیلو 6500 تومان عرضه می شود، اما اگر از قیمت هرکیلو 7 هزار تومان افزایش یابد مرغ گرم نیز عرضه خواهد شد.

وی، درباره توزیع تخم مرغ نیز گفت: تخم مرغ در فروشگاه های زنجیره ای،‌میادین میوه و تره بار،‌فروشگاه های تعاونی روستایی و فروشگاه های بهاره با قیمت مصوب توزیع می شود.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام، درباره کیفیت گوشت مرغ منجمد، افزود: از آنجا که گوشت مرغ در شرایط استاندارد و کاملا بهداشتی منجمد شده است کیفیت این گوشت از گوشت مرغ تازه ای که در فریزر خانگی به صورت تدریجی منجمد می شود بسیار بالاتر است.

401/602

کد خبر: 604106

وب گردی

وب گردی