طاهری: فقط ۱۰ درصد ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی می‌رسد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بر این شد ۱۰ درصد ورزشگاه به هواداران تراکتورسازی اختصاص پیدا کند.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌اکبر طاهری درخصوص نشست مسئولان سازمان لیگ و برخی از مدیران باشگاه‌ها گفت: در جلسه امروز صحبت‌های خیلی خوبی مطرح شد که در بیشتر آنها در خصوص کاهش قیمت بلیت‌ها بود که به دنبال راهکارهایی بودیم.

وی در واکنش به این سؤال که سازمان لیگ برای پرداخت بدهی باشگاه استقلال به بازیکن خارجی‌اش به این باشگاه کمک مالی کرده و آیا قرار است به پرسپولیس هم از طرف سازمان لیگ کمک مالی شود گفت: تا آنجایی که من می‌دانم باشگاه استقلال از طریق اسپانسر خودش بدهی‌اش را پرداخت کرد. در خصوص شرایط باشگاه خودمان نیز باید بگویم ما در بعضی مواقع شاید مجبور شویم از هواداران بخواهیم که به کمک ما بیایند. به هر حال یکسری پرونده‌های شکایتی در باشگاه است که انباشته شده که باید به آنها رسیدگی شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که نظرش در مورد صحبت‌های پرویز مظلومی که پیش از این اعلام کرده بود جریانات داوری در لیگ به سود یک تیم خاص چرخیده، گفت: من در مورد صحبت‌های هیچ فردی اظهارنظر نمی‌کنم.

طاهری درباره اینکه چند درصد هواداران تراکتورسازی در بازی روز یکشنبه این تیم مقابل پرسپولیس اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را دارند، تصریح کرد: در خصوص این موضوع در جلسه‌ای که دیروز با مسئولان سازمان لیگ داشتیم، قرار بر این شد 10 درصد ورزشگاه به هواداران تراکتورسازی اختصاص پیدا کند. اگر این تعداد هوادار تبریزی به ورزشگاه آمدند که ما مشکلی نداریم اما اگر نیامدند قطعا هواداران ما 10 درصد ورزشگاه را نیز اشغال خواهند کرد.

وی در پاسخ این سوال که آیا موفق شده است عوامل اعتصاب تمرینات تیمش را از بین بازیکنان پرسپولیس پیدا کند یا نه گفت: خواهش می‌کنم سوالات‌تان را به این شکل نپرسید. از کدام عوامل سوال می‌کنید؟ اگر مواقعی بحث‌های اینچنینی پیش می‌آید این مسائلی است که خانوادگی به حساب می‌آید و ما سعی می‌کنیم در همان خانواده خودمان با تعامل این مشکلات را حل کنیم، ضمن اینکه باید تاکید کنم بازیکنان پرسپولیس اعتصاب نکردند، بلکه یکسری سوء‌تفاهماتی بود که لازم بود بین من و بازیکنان صحبت‌هایی شود. من باید به محل تمرین می‌رفتم که این اتفاق رخ نداد و بازیکنان به باشگاه آمدند. در حال حاضر شرایط تیم ما بسیار مطلوب است و بازیکنان ما تمرینات خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آشتی‌اش با امیر عابدینی و همچنین حضورش در ورزشگاه آزادی با حسین هدایتی که هر دو از منتقدین وی هستند نیز یادآور شد: من با هیچ فردی قهر نبوده و مشکلی ندارم. تلاش من همیشه این بوده که در اجرای تصمیمات با اطرافیان خود جلسه بگذاریم تا از نظر دوستان استفاده کنیم. مطمئنا برگزاری جلسات با افراد مختلف باعث خواهد شد که تصمیمات بهتری اتخاذ شود. جلسات اخیر هم که ما در سازمان لیگ می‌گذاریم پیرو همین قضیه است و خیلی خوب است ما نظر همه دوستان را بشنویم و در نهایت به نفع فوتبال ایران باشد. من با هیچ فردی پدرکشتگی ندارم و سعی دارم با تعامل با دوستان رفتار کنم.

604/602

کد خبر: 604117

وب گردی

وب گردی