قدردانی نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی

​نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به همراه امام‌جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین، در اولین بازدید خود از شهرستان بردسیر بعد از پیروزی در دهمین دوره انتخابات مجلس با حضور در جمع استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از فعالیت‌ها و اقدامات این دانشگاه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصاد دانش بنیان قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار، شهباز حسن پور با اعلام اینکه همیشه حامی توسعه‌ی بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی هستیم گفت: از فرماندار، شهردار و سایر مسئولین شهرستان بردسیر تقاضا دارم که با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، تمامی تلاش خود را صرف توسعه آموزش عالی شهرستان نمایند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از مدیریت توانمند دکتر میرزاده، ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، بدون کمک بودجه دولتی توانسته است نقش مهمی در توسعه کشور ایفا کند.

حسن پور از تلاش‌های دکتر وحید خطیبی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز تجلیل کرد و عملکرد چندماهه وی را مطلوب ارزیابی کرد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مشارکت مردم کشور در انتخابات 7 اسفندماه را حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: مردم فهیم سیرجان و بردسیر نیز با حضور فعال خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دشمنان نظام را مایوس کردند.

دکتر وحید خطیبی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز، انتخاب مجدد شهباز حسن پور به عنوان نماینده مردم سیرجان و بردسیر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و از وی خواست که مانند گذشته همواره حامی و پشتیبان دانشگاه آزاد اسلامی باشند.

20101

کد خبر: 604157

وب گردی

وب گردی