بازگشت سلطان به دنیای مربیگری

اسطوره فوتبال ایران در بازی یادمان سرطلایی افسانه‌ای فوتبال ایران و رضا احدی، هدایت تیم منتخب پرسپولیس و استقلال را بر عهده خواهد داشت و به دنیای مربیگری باز خواهد گشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم منتخب پیشکسوتان پرسپولیس – استقلال و منتخبی از رسانه‌های ورزشی، فردا سه‌شنبه از ساعت 12 در ورزشگاه دستجردی واقع در شهرک اکباتان به مناسبت یادمان و چهلمین روز درگذشت سرطلایی افسانه‌ای فوتبال ایران، همایون بهزادی و پیشکسوت ارزنده فوتبال کشورمان رضا احدی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم رسانه‌های ورزشی که عادل فردوسی‌پور هم در آن حضور خواهد داشت، در حالی برابر منتخب پیشکسوتان سرخ و آبی قرار می‌گیرد که علی پروین به خاطر همایون بهزادی و رضا احدی اعلام کرده است؛ روی نیمکت خواهد نشست تا تیم را هدایت کند. همچنین حمید جاسمیان بزرگ پیشکسوت هم روی نیمکت حاضر خواهد بود.

گفتنی است؛ علی پروین آخرین بار در بازی با ذوب آهن در تاریخ 23 بهمن سال 1384 به عنوان سرمربی پرسپولیس فعالیت داشت که البته در آن روز روی نیمکت ننشست.

پروین پس از آن، مسوولیت‌هایی چون؛ عضو هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز فعالیت کرد و جریان بازی ستارگان پرسپولیس و ستارگان آ.ث.میلان را هم به عنوان سرمربی سرخپوشان هدایت کرد.

پروین اینبار هم با توجه به در میان بودن نام همایون بهزادی که برایش احترام خاصی قائل بوده و هست، اعلام نمود؛ در بازی فردا شرکت خواهد کرد.

604/602

کد خبر: 604162

وب گردی

وب گردی