علیرضا خمسه مسابقه آشپزی را به یک برنامه طنز تبدیل می کند

برنامه «دست پخت های خودمانی» دوشنبه 10 اسفند ماه با میزبانی دو بازیگر عرصه تئاتر، تلویزیون و سینمای کشورمان رقابتی طنازانه را روی آنتن می برد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا خمسه از بازیگرانی است که گرچه نقش‌هایی جدی در کارنامه هنری خود دارد اما به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته می‌شود. «بیدار» در مجموعه «هشیار و بیدار» و «بابا پنجعلی» در سریال « پایتخت» با هنرنمایی این بازیگر ماندگار شده‌اند. همچنین بهنام تشکر دیگر بازیگر کشورمان است که در جایگاه یک کمدین در کنار ایفای نقش های جدی و ماندگار در تئاتر و سینما، حضوری درخشان داشته است. طبخ اسپاگتی، میدانی است که این دو بازیگر با اخلاق کشورمان را کنار هم قرار داده است.

«دست پخت های خودمانی» با هدف ترویج سنت های خوب ایرانی؛ غذاهای اصیل و مزه های از یاد رفته، فرصتی فراهم می کند تا هنرمندان و ورزشکاران در یک فضای صمیمی در تلویزیون آشپزی کنند و در کنار این آموزش فضایی شاد را برای خانواده های ایرانی ایجاد کنند.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی فریدالدین نیکجو و با اجرای نسرین مقانلو و آرش ظلی پور کاری است از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو که دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 19:45 پخش می شود. تکرار این برنامه سه شنبه و پنج شنبه ساعت 14:15 خواهد بود.
503502

کد خبر: 604180

وب گردی

وب گردی