تقابل حساس پیکان و شهرداری برای حضور در مرحله نیمه نهایی

دیدار سوم رقابت دو تیم پیکان تهران با شهرداری ارومیه برای صعود به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال سال 94 روز چهارشنبه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست روز چهارشنبه 12 اسفندماه در خانه والیبال تهران برگزار می شود.
در این دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران که در دو مسابقه رفت و برگشت این مرحله هر کدام یک پیروزی و یک شسکت بدست آوردند، برای مشخص شدن دومین تیم فینالیست لیگ برتر امسال از ساعت 15:30 فردا چهارشنبه 12 اسفندماه در خانه والیبال تهران مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.
پیکان در تهران و در دیدار رفت حریف خود را سه بر یک شکست داد و در ارومیه در دیدار برگشت سه بر یک مغلوب شهرداری ارومیه شد. برنده این مسابقه در دیدار نهایی لیگ برتر بیست و نهم حریف بانک سرمایه می شود.
شهرداری ارومیه که در دیدار نهایی سال گذشته مغلوب پیکان شد و جام قهرمانی را از دست داد، این مسابقه برایش حکم دیدار نهایی دارد و با تمام توان برای اثبات توانایی خود و فراموش کردن خاطره تلخ تهران 1393 به میدان می رود.
از سوی دیگر پیکان از تجربه 12 بار قهرمانی خود در لیگ برتر و میزبانی در این دیدار سود خواهد برد تا برای شانزدهمین بار خود را آماده کسب یکی از عنوان های اول یا دوم کند.
دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه در هفته های پایانی دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی نیز به مصاف یکدیگر رفتند که پیکان در دور رفت سه بر صفر در تهران حریف خود را شکست داد، اما در دور برگشت این شهرداری ارومیه بود که در سالن غدیر سه بر یک پیروز شد.
با توجه به اینکه این دو تیم در لیگ برتر والیبال تا کنون چهار بار به مصاف یکدیگر رفتند و هر کدام دو برد کسب کردند، از نظر آماری شانس هر کدام یکسان است و تنها برتری پیکانی ها میزبانی آنها در تهران می باشد.

جدال دو تیم پیکان تهران و شهرداری ارومیه ساعت 15:30 روز چهارشنبه در خانه والیبال برگزار می شود و این مسابقه حساس به طور مستقیم از شبکه سوم سیما و شبکه رادیویی ورزش پخش خواهد شد.
تیم بازنده این دیدار، حریف ثامن الحجج خراسان در دیدار رده بندی بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال مردان ایران خواهد شد.

604/602

کد خبر: 604352

وب گردی

وب گردی