اتلتیکو مادرید-رئال سوسیداد ؛ جدالی سخت یا آسان!

دیدار اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد امشب (11 اسفند ماه) ساعت 23:30 در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، اتلتیکو و سوسیداد در حالی در هفته ی بیست و هفتم رقابت های لالیگا به مصاف یکدیگر میروند که تیم مادریدی در کورس قهرمانی و ولی تیم شهر سن سباستین در تلاش برای سهمیه لیگ اروپا است .
به علاوه دیدار رفت اتلتیکو و سوسیداد با برتری 0-2 اتلتیکو در خانه ی سوسیداد به پایان رسید.


اتلتیکو و امید به لغزش کاتالان ها
شاگردان دیئگو سیمونه که در آخرین بازی خود موفق به پیروزی در دربی مادرید در سان تیاگو برنابئو شدند ، امشب با روحیه ای مصاعف مقابل سفید و آبی های سن سباستین صف آرایی میکنند.
تشک سازان تا اینجای رقابت های لالیگا با 18 برد ، 4 تساوی و 4 شکست با 58 امتیاز بعد از بارسلونا در رده ی دوم جدول رقابت ها قرار دارند.

سوسیداد و تلاش برای نباختن 4 باره
سفید و آبی های سن سباستین که این فصل نمایش قابل قبولی را ازخود نشان داده اند ، امشب در حالی به مصاف تیم قدرتمند مادریدی میروند که اولین هدف آنان شکست نخوردن 4 باره برابر رقیب سرسخت و قدرتمندشان است.
شاگردان اوزه‌بیو ساکریستن که این فصل با 9 پیروزی ، 7 تساوی و 10 شکست با 34 امتیاز شانس زیادی برای کسب سهیمه لیگ اروپا دارند امیدوارند برخلاف فصل گذشته که هر دو بازی را به اتلتیکو واگذار کردند این بار چنین اتفاقی را مانع شوند.

تقابل های قبلی دو تیم:
در 6 تقابل قبلی دو تیم که 5 بازی در لالیگا و یک بازی نیر دوستانه برگزار شده است ، 5 بازی با پیروزی تشک سازان و 1 پیروزی نیر برای تیم سوسیداد بدست آمده است.
نکته ی جالب اینجاست که اتلتیکو در تمام بازی هایی که پیروز شده است 2 گل و یا بیشتر وارد دروازه ی سوسیداد کرده است.

غایبان دو تیم در این دیدار:
اتلتیکو مادرید : تیاگو و استفان ساویچ به دلیل مصدومیت در این بازی قادر به همراهی اتلتیکو نیستند.
رئال سوسیداد : سرجیو کانالس ، کارلوس مارتینز به دلیل مصدومیت و اینیگو مارتینز به دلیل محرومیت در این بازی در ترکیب سوسیداد حضور نخواهند داشت.

** پیش بینی نتیجه بازی توسط وبسایت هو اِسکورد: اتلتیکو مادرید 2 - رئال سوسیداد 1

ترکیب احتمالی دو تیم:

604/602

کد خبر: 604402

وب گردی

وب گردی