قلعه نویی: زود است درباره صدرنشینی حرف بزنیم

سرمربی تراکتورسازی گفت: می دانیم که الجزیره تیم بسیار قوی است.

به گزارش ایسکانیوز، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش اظهار داشت: این بازی دوم ماست. ما بازی اول را با یک بازی خوب و منطقی بردیم اما آن بازی را به فراموشی سپردیم. می دانیم که الجزیره تیم بسیار قوی است.

وی افزود: می دانیم الجزیره تیمی است که فوتبال را با برنامه بازی می کند و یک مربی حرفه ای دارد. طبیعتاً ما فردا بازی سختی داریم و در این مدت آخرین بازی الجزیره را آنالیز کردیم که یک بر صفر برنده است. آن ها شرایط میزبانی را دارند و منتظرند با یک نتیجه خوب نتیجه بازی رفت را جبران کنند. ولی بازیکنان ما هم از نظر روحی و هم از نظر تاکتیکی آماده یک بازی خوب هستند. ما تمرینات خوبی را داشتیم. امیدوارم بتوانیم با یک فوتبال منطقی ارتباط خط هافبک و فورواردشان را قطع کنیم و نقاط ضعفی را که در این چند روز روی آن کار کردیم استفاده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی بیان داشت: بنده اعتقاد دارم الجزیره تیم بزرگی است. نتیجه بازی رفت را باید فراموش کنیم. برای تیم های بزرگ دنیا هم چنین اتفاقاتی می افتد. برزیل در کشور خودش در جام جهانی 7 گل خورد اما نمی توانیم بگوییم برزیل تیم کوچکی است. اما آن یک فوتبال بود و تمام شد و رفت. ما اعتقاد داریم که این بازی شاید سخت ترین بازی ما در 5 بازی باقیمانده باشد. چون هم الجزیره بعد از آن شکست انتحاری بازی کند و شاید بازیکنان ما را غرور کاذب گرفته باشد. پس ما یکی از سخت ترین بازی های خود را مقابل الجزیره فردا انجام می دهیم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید تراکتورسازی صدرنشین این گروه شود گفت: ما باید منطقی فکر کنیم. باید بازی به بازی برنامه ریزی کنیم. در واقع ما 5 فینال پیش رو داریم. الان زود است درباره مسائل دیگر صحبت کنیم. تمام فکر و ذکر ما در شرایط فعلی روی بازی هفته دوم مقابل الجزیره است و به چیزی غیر از این موضوع فکر نمی کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم فردا یک بازی خوب برگزار شود و همه از دیدن این بازی لذت ببرند.

604/602

کد خبر: 604458

وب گردی

وب گردی