فینالیست شدن میلان پیش از یک دهه

تیم فوتبال میلان به فینال جام حذفی ایتالیا صعود کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در دیدار نیمه نهایی و دور برگشت جام حذفی ایتالیا شب گذشته یک دیدار برگزار شد که در آن آث میلان توانست با برتری 5 بر صفر برابر الکساندریا به دیدار نهایی راه یابد. به این ترتیب میلانی ها بعد از بیش از یک دهه توانستند به فینال جام حذفی ایتالیا راه یابند.

جرمی منز در دقیقه بیستم دروازه الکساندریا را باز کرد. هوندا توپ را به منز رساند و این بازیکن فرانسوی پس از یک مهار بسیار خوب، توپ را به گوشه دروازه فرستاد. بعد از این گل نوبت به رومانیولی رسید تا گل دوم را به ثمر برساند و در ادامه منز فرانسوی گل دوم خود و سوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز روبرتو سوباتا مدافع حریف و ماریو بالوتلی دیگر گل های میلان را به ثمر رساندند تا این دیدار با برتری 5 بر صفر روسونری به پایان برسد. میلان آخرین بار در سال 2003 در کوپا ایتالیا فینالیست شده بود. آن ها در آن سال با کسب پیروزی مقابل رم، قهرمان شده بودند. آن ها در مجموع 6-0 تیم شگفتی ساز مسابقات را حذف کردند.

میلان که مدت هاست از صحنه قهرمانی در فوتبال ایتالیا دور است می تواند با قهرمانی در این جام بعد از سال ها به یک عنوان مهم برسد.

دیگر دیدار این مرحله امشب بین دو تیم یوونتوس و اینتر برگزار می شود تا حریف میلان در دیدار نهایی مشخص شود.

604/602

کد خبر: 604646

وب گردی

وب گردی